خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح عملیاتی مقابله با سارقان و محکومان متواری در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۱۷۸

رئیس پلیس آگاهی فراجا از اجرای طرح عملیاتی مقابله با سارقان و محکومان متواری در استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: پلیس با برهم زنندگان جامعه برخورد می‌کند زیرا این مطالبه آحاد مردم است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «محمد قنبری» رئیس پلیس آگاهی فراجا در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی افزایش سرقت در سطح استان خراسان رضوی و در راستای تشدید اقدامات مقابله‌ای با هدف کاهش و مهار جرایم به ویژه سرقت، طرح جامع عملیاتی امنیت محله محور به مدت سه روز از ۲۲ آذر ماه سال جاری اجرا شد.

وی با بیان اینکه این طرح با محوریت و هدایت ستادی پلیس آگاهی استان انجام شد، افزود: مقابله با سرقت‌های خشن، دستگیری محکومان متواری و متهمان تحت تعقیب از جمله اولویت‌های این طرح بود.

سردار قنبری در ادامه افزود: مجموع اقدامات انجام شده منجر به دستگیری ۴۶۶ نفر سارق و مالخر و همچنین کشف ۱۱۶۶ فقره سرقت شد.

وی همچنین گفت: دستگیری ۲۶ نفر سارق خشن به هویت‌های معلوم، کشف ۸۵ فقره قاپ زنی و ۴۲ فقره سرقت به عنف، دستگیری ۲۲ نفر محکوم متواری، پیدایش ۲۷ نفر فقدانی، کشف ۲۵ فقره انواع کلاهبرداری و دستگیری ۱۷ نفر، کشف ۱۵ فقره انواع جعل و دستگیری ۹ نفر و کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت در کنترل پارکینگ‌ها از نتیجه این طرح انجام شده بوده است.

رئیس پلیس آگاهی فراجا خاطرنشان کرد: پلیس در تامین امنیت مردم در ابعاد مختلف توجه کرده و با سارقان و مجرمانی که نظم جامعه را بر هم می‌زنند با قاطعیت برخورد می‌کند که این مطالبه آحاد مردم است.

وی به برخورد قاطع و دستگیری سریع محکومان متواری تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت سازمان‌های مختلف جهت شناسایی و دستگیری مجرمان استفاده کرد که بدون شک بسیار بااهمیت و منجر به ایجاد احساس امنیت شهروندان خواهد شد.

سردار قنبری خاطرنشان کرد: این طرح با قدرت و قاطعیت بیشتر در روزهای مشخص شده در استان‌های هدف دیگر نیز اجرا و متعاقبا نتیجه آن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز