خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان، خبر داد؛

کاهش دید افقی در جاده‌های کوهستانی استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۰۹۳

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان از کاهش دید افقی در جاده‌های کوهستانی استان زنجان از جمله زنجان- دندی، قیدار- همدان و زنجان- ماهنشان خبر داد و از رانندگان خواست تا سفرهای خود را حتی‌الامکان تا فردا (یکشنبه 4 دی‌ماه 1401) به تعویق بیاندازند.

به گزارش خبرنگار ایلنا ا ززنجان، محمد محمدی، امروز شنبه ( 3دی1401)با اشاره به آغاز بارش برف از نیمه شب گذشته گفت: پیش‌بینی‌می‌شود که این وضعیت تا ظهر فردا (یکشنبه 4 دی‌ماه) ادامه یابد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان، با بیان اینکه در حال حاضر تقریبا در کل استان شاهد بارندگی به شکل برف هستیم و در غرب استان از جمله اتوبان زنجان- تبریز و جاده ترانزیتی زنجان- میانه شاهد بارش کمتری هستیم، تصریح کرد: در محدوده سلطانیه تا خرمدره میزان بارش نسبتا سنگین‌ی را شاهد هستیم اما در کل، تمامی جاده‌ها باز است و تاکنون جاده  مسدودی از سوی راهداران گزارش نشده است.

محمدی، افزود: پیش‌بینی می‌کنیم که وزش باد تبدیل به کولاک شده و کمی عملیات راهداری دشوار شود در نتیجه از عزیزان می‌خواهیم از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و سفر خود را حتی‌الامکان تا فردا به تعویق بیاندازند.

وی، با بیان اینکه در محورهای کوهستانی نظیر زنجان- دندی، قیدار- همدان و زنجان- ماهنشان شاهد مه غلیظ و کاهش دید افقی هستیم از هموطنان خواست تا در صورت ضروری بودن سفر، در حین تردد در محورهای کوهستانی استان زنجان خودروی خود را به چراغ مه‌شکن و زنجیرچرخ مجهز کنند.

این مسئول دراستان همچنین از مه رقیق در حدفاصل کیلومتر 15 تا 70 آزادراه زنجان- قزوین خبر داد و از رانندگان خواست تا با سرعت مطمئنه در این محورها تردد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز