خبرگزاری کار ایران

ایلنا از خوزستان خبر می‌دهد؛

آبگرفتگی معابر و پس‌زدگی فاضلاب برخی خانه‌های ویلایی با شروع باران+فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۰۴۸

درپی بارش های اخیر در خوزستان برخی شهروندان اهوازی از آبگرفتگی معابر مناطق خود و پس‌زدگی فاضلاب در خانه‌های ویلایی از جمله خیابان سروش کیانپارس و برخی مناطق دیگر خبر دادند.

به گزارش ایلنا از خوزستان، طبق روال دفعات قبل با بارش باران در اهواز شاهد موجی از نارضایتی شهروندان در پی آبگرفتگی معابر و حتی ورود آب و فاضلاب به خانه‌ها هستیم.

وضعیتی که بر خلاف گفته‌های مدیرعامل آبفا و استاندار خوزستان مبنی بر بهبود آن در یکسال گذشته، شاهد ادامه این روند نابه سامان هستیم.

همیشه با شروع بارش‌ها پیام‌های زیادی از سوی مخاطبین ایلنا جهت رسیدگی به وضع موجود ارسال می‌شود.

در ادامه این نارضایتی‌ها یکی از شهروندان اهوازی ساکن فاز ۳ منطقه کیانپارس، خیابان سروش با ارسال تصاویری برای ما از گرفتگی معابر، ورود آب باران به خانه و پس‌زدگی فاضلاب در خانه خود خبر داد؛ موضوعی که برای بسیاری از شهروندان اهوازی با شروع بارش‌ها اتفاق می‌افتد.

این بانوی اهوازی می‌گوید: از بامداد روز جمعه دوم دی‌ماه با شروع شدن بارش‌ها، ضمن ورود آب از خیابان‌ها به خانه شاهد پس‌زدگی فاضلاب در خانه‌های ویلایی اطراف منطقه هستیم، اتفاقی که در بسیاری از مناطق اهواز در حال رخ دادن بوده و دلیل اصلی آن سوءمدیریت مسئولان است.

وی افزود: بصورت مکرر این موضوع را تلفنی، حضوری و مکاتبه‌ای پیگیری کردیم و بارها بصورت مستقیم با مسئولان مربوطه در میان گذاشتیم ولی هیچ اقدامی انجام نشد.

این بانوی اهوازی اضافه می‌کند: در حال حاضر اهواز جزیره‌ای از فاضلاب با بوی تعفن وحشتناک شده و ما باید این وضعیت را همچنان تحمل کنیم.

برخی شهروندان دیگر نیز از مناطق صد دستگاه، باهنر، گلستان، بوستان، سپیدار، زیباشهر، پاداد، یوسفی و بسیاری دیگر از مناطق نیز از آبگرفتگی معابر خبر دادند.

وضعیتی که همواره در ساعات اولیه بارش باران در اهواز اتفاق می‌افتد دیگر برای شهروندان قابل تحمل نیست و خواستار برخورد جدی با مسئولان وضع موجود هستند.

بارها کرمی‌نژاد مدیرعامل آبفا و صادق خلیلیان استاندار خوزستان از پیشرفت در پروژه فاضلاب خبردادند؛ اظهاراتی که چندان با وضع موجود انطباق ندارد. اعتبارات اختصاص یافته به این حوزه بسیار قابل توجه است ولی هدر رفت این منابع بارها در فضای مجازی منتشر شده است.

در ادامه مطلب فوق برای مهر تاییدی بر هدر رفت منابع پروژه جامع فاضلاب خوزستان می‌توان به کیفیت بد آسفالت نوارهای حفاری، نشست زمین که حتی باعث تصادف و اتفاق برای برخی ماشین‌های سواری شد، پس‌زدگی فاضلاب، رها شدن نوارهای حفاری و تبدیل به گل و لای شدن و آبگرفتگی معابر و نظایر آن اشاره کرد.

 

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز