خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا اعلام شد؛

رگبار باران و رعد و برق امروز و فردا در اردبیل / سامانه ناپایدار عصر جمعه از استان خارج می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۴۰۴

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل گفت: رگبار باران و رعد و برق امروز و فردا در استان اردبیل تداوم خواهد داشت.

سیاوش محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با تشریح وضعیت جوی استان اردبیل گفت: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد جو ناپایدار تا ظهر جمعه(۲۳ اردیبهشت) در استان همچنان تداوم خواهد داشت.

وی افزود: در این مدت آسمان استان نیمه ابری تا ابری همراه با وزش بادهای شرقی(خزری) با حاکمیت هوای خنک و در مناطقی رخداد مه خواهد بود.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از نظر بارش نیز، امروز(چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت) و خصوصا در روز پنجشنبه با تشدید ناپایداری ها، در بیشتر مناطق استان بارش رگباری باران همراه با رعدوبرق پیش بینی می شود. 

محمدی ادامه داد: در مناطق مستعد رخداد تگرگ، اصابت صاعقه و در برخی نقاط دیگر استان آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها دور از انتظار نخواهد بود.

این مسئول در پایان اذعان کرد: این سامانه ناپایدار عصر جمعه از استان خارج شده و از روز شنبه(۲۴ اردیبهشت) جوی آرام با افزایش دما تا اواسط هفته آینده پیش بینی می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز