خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان ؛

محرومیت زدایی با اقدام و عمل حاصل می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۹۳۷

استاندار لرستان بر لزوم اجرایی کردن تصمیمات جلسات محرومیت زدایی با اقدام و عمل جهادی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا ،فرهاد زیویار در حاشیه جلسه شورای اداری بخش مرکزی شهرستان خرم آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت : در این جلسه که با محوریت پیگیری مسائل و مشکلات بخش مرکزی خرم آباد برگزار شد ، راهکارهای متناسب با موضوعات مطرح شده ارائه شد.

وی افزود : موضوعاتی از قبیل مشکلات حاشیه نشینی، وضعیت راه ها و جاده های روستایی، تامین آب شرب و سایر موارد مرتبط از مهم‌ترین مسائل مطرح شده در این جلسه بود که مدیران دستگاه های اجرایی در این رابطه گزارش های  اقدامات حوزه کاری خود را تشریح کردند . 

استاندار لرستان ادامه داد: جلسات محرومیت زدایی نقش مهمی در شناسایی مشکلات و ارائه راهکار برای رفع آنها دارد و باید در نظر داشت که محرومیت زدایی با اقدام و عمل حاصل می آید و تصمیمات گرفته شده نباید صرفا به برگزاری جلسات ختم شود .

زیویار افزود: بخشی از تصمیمات برای رفع مشکلات، در سطح ملی و با پیگیری در وزارتخانه ها انجام می پذیرد و بخش دیگری نیز با برگزاری جلسات استانی، در راستای شناسایی مشکلات موجود با هدف ادامه پیگیری ها در سطح ملی است .

وی تصریح کرد: خروجی جلسات استانی در قالب مشورت، تصمیم گیری و ارائه مصوبات نقش مهمی در برنامه ریزی های استان و انعکاس به مرکز دارد از این رو ضرورت دارد مدیران دستگاههای اجرایی نسبت به دقت در گزارش های ارائه شده اهتمام داشته باشند.

زیویار یادآور شد: بسیار مهم است در جلسات محرومیت زدایی که برای بخش های شهرستانی برگزار می شود، متناسب با مشکلات بخش ها از ظرفیت همه مدیران و مسئولان استفاده و در این راستا از مشاوره کارشناسان امر نیز بهره گیری شود . 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز