خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان‌شمالی:

تشکل های مردمی بازوان قدرتمند سازمان ها هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۵۸۳

استاندار خراسان شمالی گفت: سمن‌ها و تشکل های مردمی بازوان قدرتمند دستگاه های اجرایی و سازمان ها هستند و در شرایط بحرانی نقشی پر رنگ برای برطرف کردن مشکلات ایفا می کنند.

به گزارش ایلنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد روز شنبه در نشست مدیران تشکل‌ها و سازمان های مردم نهاد خراسان شمالی به مناسبت روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی اظهار داشت: تشکل های مردمی همواره همراه دستگاه های اجرایی بوده اند و باید از تجربه آنها در پشبرد اهداف سازمان ها استفاده کرد.

وی تصریح کرد: تشکل های مردمی با برنامه ریزی دقیق و به روز رسانی اطلاعات مجموعه خود به صورت علمی به عنوان مشاور و پل ارتباطی بین مردم و مسوولان عمل می کنند.

استاندار خراسان شمالی گفت: دستگاه های اجرایی از ظرفیت سازمان های مردم نهاد استفاده کنند و بررسی موضوعات مربوط به حوزه های اجتماعی باید در دستور کار سمن ها قرار گیرد.

وی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت تمامی بخش ها به خصوص ظرفیت مشارکت آحاد جامعه و مردم به عنوان یک‌ اقدام اجتماعی در بحث مبارزه با بی سوادی امری حائز اهمیت و راهکاری موثر است.

 محمدرضا حسین نژاد در ادامه به مشکلات و نیازهای جامعه اشاره کرد و گفت: سمن ها در تمامی موضوع ها مشارکت داشته باشند و دستگاه های مربوطه را نیز در این امر کمک کنند.

وی اظهار داشت: اینک برخی از سمن ها و تشکل ها در حاشیه شهر های استان برنامه های متنوعی در خصوص رفع انواع آسیب های اجتماعی دارند که نیاز به فعالیت های بیشتری در این زمینه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز