خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری شفت:

کارمندان برخورد توأم با سعه‌صدر با مردم داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۷۲۷

سرپرست فرمانداری شفت در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان با تأکید بر لزوم صیانت از جنگل های این شهرستان، گفت: هم افزایی و هم پوشانی میان دستگاه های اجرایی باید تقویت شود.

به گزارش ایلنا از شفت، نخستین جلسه شورای اداری شهرستان شفت در سال(۱۴۰۱) با حضور ابراهیم طاهری صادق سرپرست فرمانداری شفت و روسای ادارات شهرستان در سالن اجتماعات میرزای شفتی فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

ابراهیم طاهری صادق در جلسه شورای اداری شفت، اظهار کرد: نظارت مداوم بر رفتار مجموعه‌های اداری و همچنین احترام به ارباب رجوع اولویت کاری مسئولان ادارات باشد.

وی با اشاره به ضرورت تقویت روحیه مطالبه‌گری و حق‌طلبی در افراد، ادامه داد: از کارمندان انتظار برخورد توأم با سعه‌صدر با مردم را داریم.

طاهری افزایش امیدآفرینی اجتماعی را یکی از تکالیف و وظایف مهم دستگاه‌های اجرایی در سال جاری دانست و ادامه داد: باید برای تحقق مسائل اولویت دار و برون رفت از محرومیت شهرستان تلاش وافر داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری شفت با بیان اینکه ۸۰ درصد از جمعیت این شهرستان در روستاها زندگی می‌کنند و شغل اکثر مردم کشاورزی است، گفت: نصف مشکلات و مطالبه‌های هم مربوط به کشاورزان است.

وی با تاکید بر اینکه جنگل‌های شهرستان شفت بخشی از ریه طبیعی استان گیلان را تشکیل می‌دهند، اضافه کرد: بهتر است کرونای قاچاق چوب را هم در نظر داشته باشیم و در حفظ این نعمت‌های خدادادی کمک حال اداره منابع طبیعی باشیم.

طاهری با اشاره به اینکه هیچ اداره‌ای قادر نیست مشکلات مردم را به تنهایی حل کند، ادامه داد: هم گرایی و هم پوشانی در بین ادارات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی در پایان با بیان اینکه، ما مدیران سرداران عرصه برون رفت حوزه محرومیت زدایی شفت به شمار می رویم افزود: تحقق این امر مهم نیازمند تشکیل یک قرارگاه بوده که کارها و اقدامات انجام شده را تقویت و سریع وارد اجرا شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز