خبرگزاری کار ایران

تور سافاری دبی؛ بهترین انتخاب برای تعطیلات شما

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۴۷۷

دبی کشوری است که در سال‌های اخیر، صنعت گردشگری خود را بسیار گسترش داده است. در تمام خاک خود، پاساژها، مراکز خرید، پارک‌های آبی، هتل‌های لاکچری، شهربازی، طبیعت‌گردی، تور سافاری دبی و... تعبیه کرده است تا هر سلیقه و نیازی را پوشش دهد.

یکی از بهترین تفریحاتی که در این شهر می‌توانید داشته باشید، سافاری خواهد بود. سافاری در لغت به معنای، وحش‌گردی می‌باشد که اولین بار در کشور آفریقا انجام شد. گروهی از گردشگران به همراه تور لیدر خود، پیاده یا با استفاده از وسایل نقلیه مناسب محیط، به گشت و گذار در حیات‌وحش منطقه خواهند پرداخت.

چنین سفری در دبی، با صحرا و کویر بی‌انتهایی که دارد، می‌تواند به خاطره‌انگیزترین سفر شما تبدیل شود. در ادامه این مطلب به توضیح ویژگی‌های تور سافاری دبی خواهیم پرداخت.

 

دبی، شهر دیدنی در شب

دبی، شهر توسعه یافته‌ای است که جاذبه‌های دیدنی فراوانی دارد. برای یک سفر کامل و بی‌نقص می‌توانید به این شهر سفر کنید. اگر نیاز به تفریحات آبی دارید، ساحل جمیرا با شن‌های سفید و آبی زلال در کنار شماست. اگر برای فرزندان خود به دنبال مکان تفریحی مناسب می‌گردید، می‌توانید به شهربازی ام آی جی بروید. اگر عاشق کویرگردی هستید، تور سافاری دبی، بهترین کویرگردی برای شما خواهد بود.

هر کجای این شهر که اقامت کنید، در هنگام شب، از پنجره‌ی اقامتگاه خود، مناظر بی‌نظیری مشاهده خواهید کرد. چراغ‌های رنگارنگ تمامی مراکز گردشگری روشن می‌شود و جلوه بسیار زیبایی خواهد داشت.

برای یک مسافر ایرانی، که در کشور خود، به کویرهای بسیاری سفر کرده است، شاید صحراهای دبی جذابیت زیادی نداشته باشد. اما باید اعتراف کرد که کویرهای این شهر، با امکاناتی که برای مسافران فراهم آورده است گردشگران بیشتری را نیز جذب می‌کند.

تور سافاری دبی؛ بهترین انتخاب برای تعطیلات شما

ویژگی‌های سافاری دبی

یک تور سافاری، از یک تا چند روز می‌تواند ادامه داشته باشد. اگر قامت طولانی‌ای در این شهر دارید، پیشنهاد می‌کنیم چند روزی را با تور سافاری دبی در دل کویر بگذرانید. در این تور، با ماشین‌های مخصوص آفرود مانند لندکروز، در میان تپه‌های شنی سفر خواهید کرد. این سفر، حس موج سواری بر تپه‌ها را برای شما به دنبال خواهد داشت.

پس از عکاسی در دل کویر بی‌انتها، بسته به برنامه‌ای تور لیدر برای شما تدارک دیده است، به اقامتگاه‌های سنتی آنجا منتقل می‌شوید تا بتوانید استراحت کنید. اقامتگاه‌های بادیه نشینی، نشان از فرهنگ قدیمی مردمان عرب دارد و دارای موسیقی و غذاهای سنتی عربی است. شب‌ها، برنامه‌های شب‌نشینی دور آتش و رقص و آواز برپا خواهد شد. گرچه در تور سافاری دبی، می‌توانید با فاصله گرفتن از نورهای اطراف، از آسمان پر ستاره کویر لذت ببرید و صور فلکی را در نزدیک‌ترین فاصله با خود حس کنید.

تور سافاری دبی؛ بهترین انتخاب برای تعطیلات شما

هزینه سافاری دبی

سفر به دبی، به کلی سفر کم هزینه‌ای نخواهد بود. ممکن است در میان تمام هزینه‌های جاری سفر، جایی برای بلیت سافاری باز نکنید. نکته‌ای که حائز اهمیت است این است که، شما با میزان هزینه‌ای که برای تور سافاری می‌کنید، با یک سفر، تجربه دو سفر ماجراجویانه را خواهید داشت.

قیمت سافاری دبی به موارد زیر بستگی دارد:

  • تعداد گردشگران
  • هزینه حمل و نقل
  • تعداد روزهای تور
  • تفریحات انتخابی در طول
  • هزینه غذا
  • دستمزد تور لیدر

مواردی که ذکر شد با توجه به کیفیت و کمیت، می‌تواند هزینه متفاوتی داشته باشد. معمولا تور سافاری با احتساب تمامی موارد، به طور میانگین روی بلیت هر شخص حساب خواهد شد و هزینه‌ای از 100,000 تومان تا 2,000,000 میلیون تومان خواهد بود.

 

نتیجه‌گیری

سفر دبی به خودی خود یک سفر خاطره انگیز می‌باشد، با یک هزینه محدود برای کویرگردی، می‌توانید به جذابیت سفر خود بیافزایید و شب‌های به یاد ماندنی‌ای را در این شهر سپری کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز