خبرگزاری کار ایران

مدیر فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان خبر داد:

کودکان اصفهانی در بلندترین شب سال نمایش بازی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۸۰

با تولید محصول آموزشی شب یلدا؛ کودکان اصفهانی در بلندترین شب سال، نمایش بازی می‌کنند.

ایلنا: با تولید محصول آموزشی شب یلدا؛ کودکان اصفهانی در بلندترین شب سال، نمایش بازی می‌کنند. مدیرفرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان با بیان این مطلب گفت: محصول آموزشی «شب یلدا» که با هدف آشنایی بیشتر کودکان با سنت دیرینه شب یلدا و آداب و رسوم آن تهیه شده، سنت نیکویی نظیر جمع شدن به دور یکدیگر، صله رحم، کنارگذاشتن کینه‌ها و غیره مورد توجه قرار گرفته است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ مهدی بقایی افزود: در این محصول آموزشی، مجموعه‌ای از داستان‌ها همراه با نماد عروسکی شخصیت‌های داستان قرار گرفته است که هر یک از بچه‌ها پس از شنیدن داستان، به بازآفرینی آن قصه به صورت نمایش عروسکی اقدام می‌کنند.
مدیر فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه این محصول به صورت رایگان و در قالب یک مسابقه بزرگ شهری در میان کودکان ۷ الی ۸ ساله شهر اصفهان در حال توزیع است، تصریح کرد: لازم است والدین با استفاده دوربین تلفن همراه، از نمایش اجرا شده توسط فرزند خود فیلمبرداری کرده و آن را به دبیرخانه کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان ارسال نمایند.
بقایی با بیان اینکه محصول آموزشی شب یلدا در مرحله نخست در ۱۵ هزار نسخه تکثیر و توزیع شده است، خاطرنشان کرد: نقل رستم و سهراب، چند داستان زیبا برای والدین و غزلیات حافظ از دیگر بخش‌های این محصول آموزشی است.
گفتنی است به بهترین نمایش‌های ارسال شده در این مسابقه، هدایای ارزنده‌ای از سوی کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تقدیم خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز