خبرگزاری کار ایران

کاپیتان اسپانیا: برای حذف آلمان شکست نخوردیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۵۹۰

سزار آزپلیکوئتا ایده شکست تیم ملی فوتبال اسپانیا برابر ژاپن برای حذف تیم ملی آلمان را تکیذب کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال آلمان برای اطمینان از اینکه شانس صعود به مرحله یک هشتم نهایی را داشته باشد، به ناکامی ژاپن در پیروزی برابر تیم ملی اسپانیا نیاز داشت. اما در نیمه دوم پر پیچ و خم، اسپانیا دو گل دریافت کرد و با نتیجه 2-1 مغلوب ژاپن شد و برد 4-2 آلمان مقابل کاستاریکا بی‌ثمر باقی ماند.

بدین ترتیب تیم ملی آلمان پایین‌تر از اسپانیا در رده سوم قرار گرفت، دو تیم با چهار امتیاز برابر بودند و جایگاه‌ها فقط با تفاضل گل تعیین شد. سزار آزپیلیکوئتا اصرار دارد که هم تیمی هایش فقط روی بازی خودشان تمرکز کرده‌اند و گفت که از باخت به ژاپن "ناامید" شده‌اند.

او در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی در پاسخ به این سوال که آیا از اتفاقات دیگر این گروه مطلع است یا خیر، گفت: «در نیمه دوم مطلع بودم. من روی نیمکت بودم و از شرایط آگاه بودم. سخت بود زیرا چیزی است که شما نمی‌توانید آن را کنترل کنید، بازی دیگری در جریان بود، بنابراین تنها کاری که می‌توانستیم انجام دهیم این بود که سعی کنیم اعتماد به نفس داشته باشیم و به هم تیمی هایمان کمک کنیم تا برنده شوند. می‌دانستیم که با یک تساوی یا یک برد، جواز صعود را کسب خواهیم کرد. این تنها چیزی است که می‌توانستیم کنترل کنیم.»

او با تاکید بر تعهد هم تیمی‌هایش تا سوت پایان، گفت: «اگر آنها به گروه ما در چند سال اخیر نگاه کنند، ما همیشه همه چیز را می‌دهیم و برای بردن هر بازی به زمین می‌رویم. ما فقط با زدن یک گل و سپس دریافت گل تنبیه شده‌ایم، بنابراین این روشی است که ما بازی می‌کنیم. ما اولین نفری هستیم که ناامید شدیم که بازی را نبردیم، بنابراین می‌توانید ببینید چه اتفاقی افتاده است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز