خبرگزاری کار ایران

انریکه: باور دارم می‌توانیم آلمان را شکست بدهیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۶۰۰

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا با تمجید از تیم ملی آلمان باور دارد شاگردانش می‌توانند این تیم را شکست بدهند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال اسپانیا در اولین مسابقه جام جهانی قطر درخشید و به راحتی کاستاریکا را 7-0 شکست داد. لوئیس انریکه اما با این وجود مغرور نمی‌شود و گفته است که تیمش برابر آلمان آزمون سختی خواهد داشت.

انریکه پیش از بازی امشب مقابل آلمان گفت: "بدون شک آن‌ها تیمی هستند که از نظر تسلط بر بازی و کنترل آن بیشتر شبیه اسپانیا هستند. این یک چالش زیبا برای ماست. فکر می‌کنم یک بازی آزاد خواهد بود."

پس از پیروزی مقابل کاستاریکا، انریکه ادعا کرد که حتی خود او نیز از نحوه برد شگفت زده شده است: "وقتی می‌خواهید اولین بازی خود را انجام دهید، همیشه به بهترین‌ها امیدوار هستید، اما شاید من انتظار چنین نسخه‌ای از خودمان را نداشتم که اینقدر قوی باشد. خوشحال کننده بود و وقتی عملکرد تیم را به این شکل می‌بینید از آن لذت می‌برید. اما من در مدیریت مشکلات [تا موفقیت] احساس بهتری دارم. من اینقدر آدم بی سر و صدایی هستم.

ما با این [برد] تا جایی که می‌توانیم عادی برخورد کرده‌ایم. این فقط سه امتیاز است، نه بیشتر. ما در مورد آن صحبت کرده‌ایم. آلمان تمام ویژگی‌های لازم را دارد تا ما اعتماد به نفس [بیش از حد] نداشته باشیم.  اگر این کار را کنیم، از روی ما عبور می‌کنند.یک گروه بسیار باهوش از بازیکنان دارند که برای همین شما باید کاملاً متمرکز باشید. چالش خوبی است.

شما به پیراهن آلمان نگاه می‌کنید و چهار ستاره می‌بینید. من در جام جهانی 94 مقابل آن‌ها بازی کردم و قدرت بدنی آن‌ها حیوانی بود! در آن زمان تفاوت زیادی وجود داشت. اکنون از نظر فوتبالی، اسپانیا به اندازه هر تیمی در سطح بالایی قرار دارد. در واقع در رنکینگ فیفا فکر می‌کنم ما بالاتر از آن‌ها هستیم.

آن‌ها تیمی هستند که همیشه حمله می‌کنند، آن‌ها می‌خواهند در نیمه‌های حریف باشند. اگر کسی می‌داند چگونه رقابت کند، آن تیم مسلما آلمان است. آن‌ها بازیکنان زیادی دارند که در سطح جهانی هستند، تاریخ آن‌ها گواه همه چیز است. آن‌ها می‌خواهند بازی را کنترل کنند، مسلط شوند، توپ را در اختیار داشته باشند و این یک چالش دوست داشتنی برای ماست زیرا اهداف مشابهی داریم. اما ما این باور را داریم که می‌توانیم آن‌ها را شکست دهیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز