خبرگزاری کار ایران

واکنش بازیکنان و سرمربی آلمان به حذف از جام جهانی قطر

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۵۶۵

یک جام جهانی دیگر، یک شکست دیگر - اعضای تیم ملی فوتبال آلمان چگونه واکنش نشان دادند؟

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال آلمان، ابرقدرت سابق فوتبال، پس از خروج از جام جهانی برای دومین بار متوالی، با چالش بزرگی رو به رو شده است.

بازیکنان آلمان پس از آن از عملکرد خوب و موقعیت‌های از دست رفته صحبت کردند اما هیچ کس هیچ پاسخ واقعی برای توضیح مشکلات تیم نداشت.

توماس مولر می‌گوید: «ما در سال‌های اخیر نتوانسته‌ایم انتظارات را در مسابقات برآورده کنیم، زیرا به عنوان یک تیم، می‌توانم بگویم که ما واقعاً متخصصانی در همه جا نداریم.ما بازیکنان زیادی داریم که بسیار با استعداد هستند، البته این درست است.

هانسی فلیک، سرمربی آلمان درباره تکیه بر نتیجه بازی اسپانیا گفت: «من هرگز به تیم دیگری نگاه نمی‌کنم، این به ما بستگی دارد. فکر می‌کنم در نهایت مجموع همه چیز به حذف ما کمک کرد. ما موقعیت‌های کافی داشتیم، چه در نیمه اول و چه در 60 دقیقه ابتدایی بازی مقابل ژاپن، یا حتی در پایان مقابل اسپانیا، زمانی که یک فرصت بزرگ دیگر داشتیم. شما واقعاً باید از این شانس‌ها استفاده کنید."

کاپیتان مانوئل نویر درباره موقعیت این تیم در رنکینگ جهانی گفت: «فکر می‌کنم واقعاً نمی‌توانیم بگوییم کجا هستیم.»

جاشوا کیمیچ، مدافع کناری آلمان اضافه کرد: "من در سال 2016 به تیم ملحق شدم. آلمان همیشه قبل از آن در نیمه نهایی بود. سپس وارد می‌شوم و در مرحله اول از جام جهانی خارج میشویم و سال گذشته در دور دوم [یورو] - هضم کردن آن سخت است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز