خبرگزاری کار ایران

ثروت سختی های زندگی ام را فیلتر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۴۳۹

یادگیری آنچه توانایی انجامش را دارید، می‌ تواند سرگرم‌ کننده و هیجان ‌انگیز باشد پس همیشه سعی کنید هدف تان برایتان سرگرم کننده باشد. این زمانی ممکن است که آن هدف جزئی از علایق شما باشد. من در حوضه انواع روغن خوراکی توانستم علایق خود را بیابم و به یک فرد ثروتمند تندیل شوم و میخواهم این راه را به شما هم نشان دهم.

روغن زیتون پالایش شده

روغن زیتون پالایش شده، که به آن روغن زیتون فوق بکر هم نیز گفته می شود، با کیفیت ترین نوع روغن زیتون به حساب می آید.

هنگام خرید روغن زیتون پالایش شده توجه داشته باشید که اغلب فروشندگان و تولیدکنندگان بر روی محصولات خود برچسب اصل می زنند.

در حالی که امکان این که روغن خالص نباشد و با سایر روغن ها مانند آفتاب گردان و یا سویا رقیق کرده باشند، وجود دارد.

حتی ممکن است گاهی به روغن های زیتون مواد شیمیایی از جمله کلروفیل و یا بتاکاروتن افزوده گردد که موجب فریب مصرف کننده می شود.

 

روغن ارده یک لیتری

از این جهت به یک عضو جدایی ناپذیر از سبد غذایی خانوار ها تبدیل شده است چرا که اغلب افراد به ارزش روغن ارده یک لیتری و نیز تاثیر آن بر بدن آگاه می باشند.

انواع مختلفی از برندها را شامل می شود که هر کدام با توجه به ویژگی های خاص خود و نوع بسته بندی که دارند، از قیمت متفاوتی برخوردار هستند.

به عبارت دیگر برندها قیمت های خاص خود را دارند و قیمت هر روغن ارده ای نسبت به دیگر روغن ارده ها متفاوت می باشد.

اگر قصد خرید روغن ارده را دارید بهتر است که مشخص نمایید که قصد خرید کدام برند روغن ارده را دارید.


ثروت سختی های زندگی ام را فیلتر کرد

روغن سویا  

ظرفیت تولید روغن سویا تصفیه شده در کارخانه مارگارین ظرفیت تولید انواع روغن تصفیه شده و کره مارگارین در این کارخانه بیش از 1200 تن انواع محصولات با کیفیت است و این محصولات در بازار طرفداران بسیاری داشته که حاضر هستند به هر قیمتی حتی بالاتر از نمونه های مشابه فقط و فقط از این کارخانه خرید نمایند.

اسید اویل سویا از جمله فرآورده های جانبی روغن کشی از دانه های سویا یا آفتابگردان با ارزش افزوده بسیار بالا است که از حیث ارزش تغذیه ای بسیار مشابه روغن سویا خام یا روغن آفتابگردان بوده و استفاده از آن در تولید خوراک دام و طیور مقرون به صرفه است. این محصول مستقیما از خمیر صابونی که به عنوان خروجی کارخانجات در نظر گرفته می شود تولید شده و رنگ آن قهوه ای سوخته است.


ثروت سختی های زندگی ام را فیلتر کرد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز