خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان:

۳۰ درصد اعتبارات مدرسه سازی در استان توسط خیرین تامین می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۴۱۳

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت : ۳۰ درصد اعتبارات مدرسه سازی توسط خیرین تامین می شود و بدون تعامل آنان این کارهای بزرگ انجام نمی شد.

به گزارش ایلنا، یونس بهاروند ایران نیا روز پنجشنبه - دهم آذرماه -  در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز لرستان با بیان اینکه احداث ۱۶۸ مدرسه در طرح موسوم به " شهید پناهی"  با همکاری بنیاد برکت استان در راستای برچیده شدن کلاس های کپری مصوب شده است اظهارکرد: تفاهم نامه اجرای طرح شهید پناهی بین سازمان نوسازی کشور و بنیاد برکت منعقد شده است و در این راستا تمام مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز برچیده می شوند.

وی با بیان اینکه مدارس جدید تا ۱۴۰۲ تکمیل می شوند افزود: اکنون ۱۶ طرح در حال اجرا و ۳۵ مورد نیز در حال مناقصه است که با اجرای این طرح تحول بزرگی در روستاهای استان ایجاد می شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با اشاره به فعالیت ۲۴ ساله خیرین مدرسه ساز در لرستان اضافه کرد: ۳۰ درصد اعتبارات مدرسه سازی توسط خیرین تامین می شود و بدون تعامل آنان این کارهای بزرگ انجام نمی شد. 

بهاروند ایران نیا اظهار داشت: سال ۱۴۰۰ حدود ۳۰ تفاهم نامه برای ساخت ۵۶ کلاس درس و امسال ۴۲ تفاهم نامه با ۲۰۰ کلاس درس با خیران مدرسه ساز در لرستان منعقد شده است و به جز طرح شهید پناهی؛‌ ۲۳۰ کلاس دیگر در استان احداث می شود.

وی با اشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز محدود به اشخاص نیست ادامه داد: موسسات و اشخاص حقوقی نیز در این امر خیر دخیل شده اند که بنیاد علوی، قلم چی و بنیاد برکت از فعال ترین این موسسات در لرستان هستند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان همچنین عنوان کرد: مطالبات پیمانکاران سیل ۹۸ باقی مانده است که با پیگیری های انجام شده؛ تمام این مطالبات امسال پرداخت و مدارس نیمه تمام این حادثه تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز