خبرگزاری کار ایران

هدف از راه اندازی وطراحی سایت چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۵۸۳

هدیه این مقاله طراحی و راه اندازی سایت رایگان جهت شناخت این حوزه

برای انجام هر کاری در قدم اول باید به چرایی آن کار اندیشید.قطعا یک علت قوی به ما کمک میکند تا قویتر و با انگیزه تر قدم برداریم. حال که قصد راه اندازی و طراحی سایت شخصی یا کسب و کار خود را دارید بهتر است با یکسری از اهداف مشترک ممکن آشنا شده تا بتوانید برای کشف هدف اصلی خود از راه اندازی سایت اقدام کنید.

در ابتدا باید به این پرسش پاسخ داد "بنظر شما هدف از طراحی سایت چیست؟ "

پاسخ این سوال که "طراحی سایت چیست؟"  به نظر ساده می‌رسد و تصور می‌شود که هر فردی به راحتی می‌تواند به آن پاسخ دهد. اما در عمل با وجود  برخی از نواقص موجود مانند عدم رعایت اصول سئو و غیره در طراحی سایت که منجر به عدم وصول نتیجه کافی در طراحی سایت می گردد ، می بینیم که پاسخ به این سوال آنقدرها هم ساده نیست.امروزه طراحی سایت شخصی کار سختی نیست چون با توجه به پلتفرم های طراحی سایت موجود نیازی نیست که درباره‌ی میزبانی وب یا کدنویسی بصورت کامل چیزی بدانید. کافیست صفحات پروفایلی میزبانی شده با الگوهایی که می‌توانید آن‌ها را با محتواهایی مانند عکس‌ها، پیوندها و متنی در مورد خودتان پر کنید. چیزی که حتما به آن نیاز دارید داشتن یک صفحه‌ی فرود(لندینگ پیج) مناسب است تا جایگاه خود را در فضای وب داشته باشید.یک پلتفرم طراحی سایت که بصورت ساده و آسان می توانید نسبت به طراحی سایت خود اقدام نمایید پلتفرم طراحی سایت پاساجت می باشد، کافیست همین الان یسر به این سایت بزنی و بصورت رایگان طراحی سایت شخصی خودتو شروع کنی. نگران نباش قدم به قدم آموزش هم داره.

طراحی سایت با گوشی تلفن همراه

هدف از راه اندازی وطراحی سایت  چیست؟

همین حالا سایتتو بساز https://pasajet.ir

حال که طراحی سایت ساده است آیا لازم هم هست؟

در پاسخ به این سوال باید گفت اگر قصد شما فعالیت در فضای دیجیتال بصورت حرفه ای است باید گفت که چاره ای بجز طراحی سایت شخصی نخواهید داشت.شاید فکر کنید که اگر در یک زمینه‌ی سنتی، مانند حسابداری مشغول هستید، داشتن یک وب‌سایت شخصی به شما از نظر حرفه‌ای کمک زیادی نکند، اما هر فردی برای معرفی بهتر و شایسته تر خود نیز نیاز به یک تریبون حرفه ای خواهد داشت که سایت شخصی نقش همین تریبون را برای فرد ایفا خواهد کرد. در واقع طراحی سایت شخصی به چند دلیل به رشد کسب و کار شما یاری میرساند.

دلیل اول: معرفی بهتر نام خود شما یا کسب و کارتان به افراد دیگر

 از آنجا که امروزه افراد برای جستجوی هر چیزی به گوگل مراجعه می کنند در صورتیکه نام تجاری خود یا کسب و کار خود را در طراحی سایت شخصی به شکل مناسب در نظر بگیرید پس از جستجو در گوگل آن نام به مخاطب نمایش داده میشود. حال از طریق فضاهای معرفی مثل لینکدین، اینستاگرام یا کارت ویزیت هم امکان معرفی سایت شما به مخاطبین بیشتری مهیا میشود. به این فاز در مارکتینگ، فاز اورنس یا آگاهی سازی نیز گفته میشود که شما به نحو شایسته ای می توانید از آن استفاده کنید.

دلیل دوم:ارائه کلیه نمونه کارها یا رزومه کاری

درصد بالایی از مردم ویژگی بصری دارند،یعنی برای درک بهتر و بالاتر نیاز به دیدن دارند و از طریق دیداری اطلاعات را بهتر درک می کنند و باید اطلاعات مربوط به شما را ببینند و مطالعه کنند. با نمایش نمونه کارها و یا رزومه کاری می توانید از جذب بالاتری در بین مخاطبین برخوردار شده و نرخ تبدیل بهتری را تجربه کنید. لذا در طراحی سایت خود حتما جایی برای ارائه نمونه کار و رزومه خود در نظر بگیرید.

دلیل سوم: ارائه خدمات بهتر

یک مخاطب اگر پس از مطالعه خدمات قابل ارائه شما نیاز داشته باشد با شما در ارتباط قرار بگیرد و از خدمات شما استفاده کند با استفاده از سایت شما و راههای ارتباطی ابرازی شما به راحتی با شما ارتباط گرفته و پس از آن مشتری شما خواهد شد. شاید شما ترجیح دهید در ابتدا افراد به شما ایمیل بزنند و شما خودتان با آنها تماس بگیرید و یا مستقیم شماره تماس بگذارید. اینها مواردی هست که با توجه به استراتژی ها و برنامه هایتان در طراحی سایت خود باید در نظر بگیرید.

حال که با دلایل اصلی برای طراحی سایت خود آشنا شدید وقت آن شده که بدانید طراحی سایت با توجه به رسالت سایت و دسته  بندی های مختلف، شکل های متعددی به خود می گیرند. در واقع نکته بسیار مهم در طراحی سایت اینست که کسب و کار شما چه کاربردی برای مخاطبین دارند.به عنوان مثال، برخی از وب سایت ها در جهت فروش خدمات یا محصولات و معرفی آنها، برخی برای اطلاع رسانی و بعضی از آن ها نیز صرفا برای سرگرمی طراحی می‌شوند. به طور کلی می توان یک هدف مشترک از طراحی سایت را تبدیل بازدیدکنندگان آن به مشتری های احتمالی فرض کرد که روش تعیین این کار در ابتدا شناسایی انواع اصلی کاربرانی می باشد که می‌خواهند از وب سایت دیدن کنند. سپس بررسی نیاز آن ها و در نهایت اقدام برای برطرف نمودن آن نیازها می‌باشد.

هدف از راه اندازی وطراحی سایت  چیست؟

طراحی سایت با گوشی تلفن همراه

همین حالا سایتتو بساز https://pasajet.ir

دانستن هدف اصلی طراحی سایت به شما کمک می کند که اولویت انتخاب مواردی که در سایت ارائه می دهید، را بهتر تشخیص داده و بصورت بهینه برنامه ریزی داشته باشید.

در راه اندازی و طراحی سایت شخصی خود باید حتما موارد زیر را در نظر بگیرید:

معرفی مناسب خود وفروشگاه:

اگر شما مدرس یا مشاور محسوب میشوید باید بنحو شایسته خود، رزومه، خدمات و محصولات خود را معرفی نمایید. بیان سابقه شما منجر به ایجاد اعتماد در بین مخاطبین می گردد. اگر در راستای پرسنال برند قصد معرفی دارید باید از سوابق کاری و تحصیلی استفاده کرده و با معرفی رزومه کاری کسب اعتماد کنید. عموما اینگونه مطالب در طراحی سایت در قسمت "درباره ما" نوشته میشوند. برای جلب اعتماد بیشتر نیز می توان نسبت به دریافت اینماد یا مجوز کسب و کار اینترنتی نیز اقدام کرد.

نکته ای که نه تنها در طراحی سایت بلکه در هر اقدامی منجر به جلب نظر دیگران میشود بیان داستان های شخصی می باشد، داستان سرایی از تکنیک های جلب مخاطب محسوب میشود پس سعی کنید داستان های مرتبط با خود یا محصول و خدمات را یادداشت کرده و از آن در طراحی سایت شخصی خود استفاده کنید.

بیان ماموریت و اهداف خود در راستای اعتماد سازی در طراحی سایت شما نیز قدمی هوشمندانه محسوب می گردد که نباید از آن غافل شد. لذا اگر قصد این را دارید که بصورت حرفه ای کار خود را ادامه دهید حتما از قبل به این موضوعات فکر کنید و آنها را مشخص نمایید.

اگر در طراحی سایت خود قصد فروش محصولات را دارید باید از رضایت سایر مشتریان خود استفاده کنید و برای ثبت رضایت مشتریان یک برنامه جذاب طراحی کرده تا افراد به بیان رضایت خود از محصولات شما ترغیب شوند.

معرفی راه ارتباطی با شما:

اینکه زنجیره ارتباطی شما با مشتری چگونه باشد مساله ایست که حتما باید در طراحی سایت خود لحاظ نمایید. هر چه راههای ارتباطی شما در سایت بیشتر باشد نرخ تبدیل شما نیز افزایش می یابد ولی اگر اعلام راههای ارتباطی زیاد منجر به پاسخگویی کمتر شما میشود سعی کنید آنها را محدودتر کنید چرا که پاسخگویی مهمتر از تعداد کانال ارتباطی بیشتر است.

معرفی خدمات و محصولات:

بیان شایسته خدمات و محصولات از مهمترین اقداماتی محسوب می شود که شما در طراحی سایت خود باید در نظر بگیرید. اگر بتوانید برای هر محصول یا خدمات خود مقاله ای مرتبط بنویسید یعنی توانسته اید اطلاعات بیشتری به مخاطب برای انتخاب خود بدهید و این یعنی درصد بالاتری برای تبدیل بازدید کننده به مشتری. و همانطور که می دانید این روزها برای جلب نظر مشتری باید به وی اطلاعات داد و در قالب مشاور نسبت به آگاه سازی مشتریان اقدام کرد.

ارائه محتوای خدمات و محصولات باید با عکس های با کیفیت و جذاب نیز همراه باشند، چرا که علاوه بر معرفی بهتر محصولات و خدمات منجر به ایجاد جذابیت در سایت شما نیز می گردد و طراحی سایت شما را زیبا تر هم می کند.

از رعایت نکات سئو نیز نباید غافل شد و این روزها حتی عکس نیز باید با رعایت این نکات جایگذاری گردند.

مطالب و تیرها:

تا جای ممکن سعی کنید در طراحی سایت خود از عناوین و مطالب جذاب  استفاده کنید. در اوایل کار میتوانید از نمونه مقالات دیگران الهام گرفته و مانند آنها شبیه سازی کنید ولی بعد از گذشت مدتی خودتان با سبک سلیقه مخاطبین خود آشنا خواهید شد و دیگر نیازی به اینکار نخواهید داشت.

ثبات رویه در ارائه مقالات نیز نکته دیگری است که سرعت رشد و پیشرفت شما را تعیین می کند. یعنی اگر مقالات خود را بصورت هفتگی آپلود می کنید سعی کنید هر هفته سر موقع مقاله را در سایت خود ثبت نمایید.

طراحی سایت با گوشی تلفن همراه

همین حالا سایتتو بساز https://pasajet.ir

با توجه به مطالب ارائه شده اگر برای طراحی سایت خود تصمیم گیری کردید باید خبر خوبی به شما بدهم که با استفاده از پلتفرم سایتساز و طراحی سایت می توانید بصورت رایگان و به مدت 15 روز سایت شخصی خود را راه اندازی کرده و از مشاوران متخصص نیز برای هدایت بهتر کسب و کارتان کمک بگیرید و با قدرت برای آینده خود و کاریتان برنامه ریزی کنید. پس از مدت رایگان نیز با پرداخت هزینه ای جزئی فقط برای دریافت خدمات پشتیبانی و بدون در نظر گرفتن هزینه های اضافی مثل هاست و ... فقط به رشد حداکثری مالی فکر کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز