خبرگزاری کار ایران

توانمند سازی مدیران در دانشگاه تهران

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۰۶۵

مهمترین مزیت MBA تبدیل کردن مجموعهای از اطلاعات و دانش به مجموعهای ارزشمند از مهارتها، تجربیات و جسارت بکار بستن آن در سازمانها و شرکت ها است

به گزارش ایلنا، نقش راهبردی و مؤثر نیروی انسانی در دستیابی به مزیت رقابتی و رشد وتوسعه نیروی انسانی در سازمان‌ها، مستلزم سرمایه‌گذاری مستمر بر سرمایه‌های انسانی و فکری و برجسته کردن نقش واحد مدیریت منابع انسانی سازمان‌ها می باشد. تحول و توسعه واحد منابع انسانی سازمان‌ها در گرو تجهیز مدیران و کارشناسان این واحد به تفکر استراتژیک و فراهم ساختن زمینه‌ای برای درک پیچیدگی‌ محیط‌های ملی و جهانی و اتخاذ تصمیم و اقدام به موقع و متناسب در تعامل با آن پیچیدگی‌ها است. لذا دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اقدام به طراحی MBA  مدیریت منابع انسانی نموده است.

 همچنین در این دوره ی منحصر به فرد از حضور و استفاده از تجربیات مهم مدیران سازمانهای بزرگ ایران بعنوان "کیس استادی" استفاده شده است و شرکت کنندگان می توانند بطور مستقیم از آخرین تجربیات موثر آنان بهره برداری نمایند. همچنین برای اولین بار در کشور این دوره با حضور بیش از 20 نفر از اساتید مطرح منابع انسانی دانشگاههای سراسر کشور طراحی شده است.

مخاطبان این دوره مدیران ارشد، کارآفرینان، مشاوران و مدرسان حوزه مدیریت و منابع انسانی،آموزش،سرمایه انسانی بوده که سرفصل های با آخرین پیشرفت های حوزه منابع انسانی ارائه می گردد از جمله :طراحی ساختار سازمانی،تحلیل شغل و گریدینگ شغلی،برنامه ریزی منابع انسانی جذب،حقوق و مزایا،مدیریت عملکرد کارکنان و پاداش،مدیریت منابع انسانی دیجیتال،تحلیل و توسعه شایستگی ها،مربی گری و منتورینگ،مدیریت استعدادها و جانشین پروری،برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی،مدیریت اخلاق و ارزش های سازمانی و ...

درباره دوره یک ساله MBA دانشگاه تهران

این دوره برای اولین بار با حضور اساتید برتر مدیریت منابع انسانی در کشور برگزار خواهد شد و به عنوان قوی ترین دوره منابع انسانی مطرح می باشد.حضور اساتیدی از جمله دکتر ناصر میرسپاسی،دکتر بابک علوی،دکتر آرین قلی پور،دکتر محمد ابویی اردکان،دکتر بهزاد ابوالعلایی،دکتر سارا بانکی،دکترابراهیم شیخ،دکتر شاه حسینی و دکتر حسن دانایی فرد،دکتر خدایار ابیلی و... می توان اشاره نمود.

پس از اتمام دوره و برگزاری آزمون نهایی نیز، گواهینامه پایان دوره یکساله معتبر از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به دانشپذیر اعطا می شود.

مهمترین مزیت دوره کاربردی یکساله MBA تبدیل کردن مجموعهای از اطلاعات و دانش به مجموعهای ارزشمند از مهارتها، تجربیات و جسارت بکار بستن آن در سازمانها و شرکت ها است، اما اگر بخواهیم بطور سرفصل وار بگوییم که چرا این دوره در ایران به عنوان قوی ترین دوره حوزه منابع انسانی با اقبال گستردهای مواجه شده است میتوانیم از مزایای مهم زیر نام ببریم:

•    یادگیری قواعد مدیریت منابع انسانی  ومهارت های حوزه منابع انسانی

•    دستیابی به موقعیتهای شغلی بهتر

•    گسترش ارتباطات کاری و شبکه کسب و کار

•    آشنایی با به روزترین مسائل مدیریت منابع انسانی،سرمایه انسانی

•    آشنایی با مدیریت منابع انسانی بر اساس مدل 34000

شرایط رزرو و ثبت نام در دوره یکساله MBA

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و یا رزرو دوره MBA دانشکده به سایت اینترنتی www.POSTMBA.ir و یا سایت مرکز آموزش های کاربردی دانشکده http://management.ut.ac.ir  مراجعه و یا با حضور در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به آدرس بزرگراه چمران، پل گیشا، مرکز همایش ها،دفتر آموزش مدیریت منابع انسانی اقدام به ثبت نام نمایند. همچنین مشاوران دانشکده با تلفن 88229901-88220537 پذیرای پاسخگویی به سوالات داوطلبان خواهند بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز