خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان خبر داد؛

کمیته فنی سرمایه‌گذاری در استان تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۵۷۲

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از تشکیل کمیته تخصصی فنی سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در سطح استان لرستان خبر داد.

به‌گزارش ایلنا، عطا حسن‌پور روز یک‌شنبه - شش آذرماه  - در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با تشکیل این کمیته تخصصی، دو فقره موافقت‌نامه اصولی به منظور احداث دو اقامتگاه بوم‌گردی شهرستان‌های نورآباد و بروجرد و یک فقره مجوز ایجاد و اصلاح اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان کوهدشت صادر شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان با اشاره به ضرورت توسعه امکانات رفاهی در در کنار ظرفیت‌های طبیعی و گردشگری لرستان، عنوان کرد: همچنین با تمدید یک فقره موافقت‌نامه اصولی اقامتگاه بوم‌گردی و یک سفره‌خانه سنتی در شهرستان‌های دورود و ازنا موافقت شد.

وی با بیان اینکه لرستان سرشار از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی است و سالانه گردشگران زیادی از نقاط مختلف کشور به این استان سفر می کنند افزود: تلاش می کنیم با ایجاد زیرساخت‌های گردشگری از جمله اقامتگاه‌ها در راستای رفاه گردشگران گام برداریم.

حسن پوردر پایان گفت: امیدواریم توسعه این قبیل امکانات رفاهی و گردشگری در استان موجب رونق صنعت توریسم و کمک به سرانه اقتصادی و اشتغال استان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز