خبرگزاری کار ایران

آماده‌باش ۴۵۰ نیروی هلال احمر کرمانشاه برای فصل بارش و سرما

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۲۳۶

مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه از آماده‌باش ۴۵۰ نیروی عملیاتی و امدادی این جمعیت برای فصل سرما و بارش در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمدباقر محمدی، با اشاره به آماده‌باش نیروهای هلال احمر برای فصل بارندگی و سرما، اظهار کرد: ۲۲ شعبه ثابت و سیار هلال احمر شامل ۱۶ شعبه ثابت و شش شعبه سیار و همچنین پایگاه امداد هوایی برای هرگونه عملیات امداد و نجات در آمادگی کامل است.

وی تعداد نیروهایی که برای عملیات در آماده‌باش هستند را ۴۵۰ نفر اعلام کرد و یادآور شد: در هریک از ۱۵ شعبه هلال احمر استان ۳۰ نفر در قالب شش تیم پنج نفره پای کار هستند و امکانات و تجهیزات لازم برای آنها در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه همچنین از آمادگی ۱۸۰ دستگاه خودرو امدادی، اتوبوس آمبولانس، خودروهای کمک‌دار و ... نیز برای فصل سرما و بارندگی در کرمانشاه خبر داد.

وی اضافه کرد: این آمادگی را داریم که در هر موردی از جمله حوادث جاده‌ای، برف و کولاک و بسته شدن راه‌ها، وقوع سیلاب و آبگرفتگی و ... در کنار سایر دستگاه‌ها امدادرسانی کنیم.

محمدی با بیان اینکه برای این فصل در پایگاه‌های جاده‌ای هلال احمر نیز امکان اسکان اضطراری برای مسافرانی که در راه مانده‌اند فراهم است، تاکید کرد: پایگاه‌ها برای این منظور تجهیز شده‌اند.

وی با اعلام شماره تلفن ۱۱۲، خاطرنشان کرد: در این فصل چنانچه مردم در هر زمینه‌ای نیاز به امداد داشتند از طریق تلفن ندای امداد هلال احمر درخواست خود را با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز