خبرگزاری کار ایران

بعد از وارد شدن در حوزه سگ، ثروت به من لبخند زد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۸۳۶

بعد از اتمام دانشگاهم به دنبال کاری بودم که درآمد خیلی بالایی داشته باشد و در این مسیر دچار سردرگمی های زیادی شدم ولی در نهایت با یک مشاور تجاری آشنا شدم که به من در این انتخاب کمک کرد و تصمیم گرفتم در زمینه فروش سگ فعالیت داشته باشم و خوشبختانه در همین مسیر بود که به ثروت دلخواهم رسیدم.

سگ جیبی

سگ جیبی مدت کوتاهی است که به میان آمده است و تقریبا قیمت سگ جیبی نسبتا بالا است. بسیاری بر این عقیده هستند که اصلاً چنین نژادی وجود ندارد. خود ما در جستجو‌ها و تحقیق‌هایی که داشتیم اثری از سگ جیبی یا Pocket Dog ندیدیم! به نظر می‌رسد منظور از سگ جیبی همان سگ‌های مینیاتوری یا تزئینی است که البته نام دیگر آن‌ها سگ‌های فنجونی یا Teacup Dog است.

گفته می‌شود که ظاهراً سگ جیبی نوعی تغییر در ژنتیک بوده است که البته خیلی زود جلوی این کار گرفته شده است و البته برخی دیگر نیز عقیده دارند که اصلاً از اول هم نژادی بنام سگ جیبی وجود نداشته است. اطلاعات دقیق و درستی در این باره در دسترس نیست ولی چیزی که مشخص است این است که سگ Teacup Dog که اندازه کوچکی دارد وجود دارد.

 

سگ سرابی

قیمت سگ سرابی را می توانید از سایت های معتبر مشاهده کنید. نکته این سگ ها این است که حیوان باوفایی بوده که نگهداری از آن در خانه‌ها هم بسیار آسان است، زیرا هوش بالایی دارد و می‌توان به راحتی آن را تعلیم داد، سگ سرابی از بهترین نژاد‌ها بوده که نه تنها در ایران بلکه در دنیا شهرت دارد، مشخصات توله سگ سرابی به شما کمک می‌کند تا او را به خوبی بشناسید. توله‌ها را می‌توان به خوبی در آغوش گرفت و با آنها ارتباط مستقیم برقرار کرد.

از مشخصات این توله می‌توان گفت که در کودکی هم جثه درشتی دارد، پوزه بزرگ و آرواره محکمی دارد، به سرعت بزرگ می‌شود و رشد می‌کند و از همه مهم‌تر قدرت یادگیری عالی در سن کم دارد. توله سگ سرابی تا ۴ ماهگی شیر تغذیه می‌کند، اما از ۲ ماهگی برای آموزش دادن آمادگی لازم را دارد. این نژاد در خواب سرد بیشتر زندگی می‌کند به همین دلیل آن را با نام سگ کوهستانی هم می‌شناسند.


بعد از وارد شدن در حوزه سگ، ثروت به من لبخند زد

سگ گلدن

سگ‌های گلدن رتریور از محبوبترین سگ‌های خانگی هستند. قیمت سگ گلدن نسبت به کاربرد آن بسیار مناسب است. طبیعت آرام و مهربان این نژاد باعث شده از سگ گلدن رتریور به عنوان سگ‌های امداد و نجات، سگ پلیس در کشف مواد مخدر و مواد منفجره، کمک به افراد معلول و نابینا استفاده شود.

لدن رتریور یکی از نژاد‌های زیبا، باهوش و محبوب سگ خانگی است که همبازی خوبی برای کودکان و همدم باوفایی برای بزرگسالان خواهد بود. آموزش گلدن رتریور کاری ساده و لذتبخش است. این سگ‌ها بسیار اجتماعی بوده، با همه از جمله غریبه‌ها رفتار خوبی دارند؛ از این رو سگ‌های نگهبان خوبی محسوب نمی‌شوند!


بعد از وارد شدن در حوزه سگ، ثروت به من لبخند زد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز