خبرگزاری کار ایران

درهای خوشبختی با ورود به کسب و کارجدید به رویم گشوده شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۰۱۵

درست در همان لحظاتی که ناامیدی تمام وجودم را گرفته بود و تصور می کردم نمی توانم قرض هایم را پس دهم به پیشنهاد یکی از دوستانم حرفه جدیدی را در زمینه آینه شروع کردم و در مدت زمان کوتاهی علاوه بر رفع تمام قرض هایم توانستم به ثروت فراوانی دست پیدا کنم.

آینه پازلی

امروزه ایرانیان در طراحی دکوراسیون داخلی منزل و محل کارشان از آینه پازلی لامپی در سایزها و اشکال مختلف کوچک، بزرگ و گرد استفاده می کنند. ما می خواهیم در این مقاله در رابطه با قیمت، خرید، خواص، کاربرد و مصارف این نوع از آینه های لامپی بیان کنیم. پس تا آخر این مطالب با ما همراه باشید. آینه لامپی قدی یکی از آینه های پر طرفدار است که در بسیاری از خانه ها استفاده می شود و زیرا این آینه ها نور بسیاری به صورت می تاباند که باعث می شود زیبا تر دیده شوید. آینه چراخ دار همان آینه معمولی می باشد تنها تفاوت آن ها کنار آینه می باشد که دور آن لامپ قرار گرفته است تا برای گریم کردن و آرایش بتوانید کارتان را بهتر انجام دهید. آینه های لامپی در شکل های مختلف گرد، لوزی، مربع، و اشکال پیچیده تری تولید می شوند. این نوع از آینه ها در مزون ها، آرایشگاه ها، بوتیک ها و منازل مسکونی استفاده می شود.

 

آینه جورچین

تولیدکنندگان و طراحانی که در زمینه تولید آینه جورچین فعالیت می‌ کنند با استفاده از دستگاه های مخصوص سی ان سی، آینه های دکوراتیو را در اندازه های متعدد برش می زنند و پس از اینکه قطعات آن ها را برای نصب پردازش نمودند، آن ها را آماده فروش و به بازار ارائه می کنند تا خریداران بتوانند، طرح ها و رنگ های متنوع از این کالا را برای استفاده در دکوراسیون داخلی، خریداری نمایند.نکته ای که پس از خرید این محصولات باید به آن توجه شود، نصب آینه های جورچین می باشد که آینه های دکوراتیو باید حتماً توسط افراد متخصصی که در این زمینه فعالیت می‌ کنند، نصب شوند تا زیبایی آن ها و جذابیت این نوع آینه ها در دکوراسیون داخلی و ساختمان ها، چندین برابر گردد.

درهای خوشبختی با ورود به کسب و کارجدید به رویم گشوده شد

آینه دکوراتیو

قبل از این که بدانیم آینه دکوراتیو چیست، باید به معنای آینه کاری توجه کنیم. آینه کاری به معنای برش و تبدیل آینه بزرگ به قطعات کوچک تر است. این کار برای ایجاد اَشکال مختلف و طرح های متنوع انجام می شود. قدمت این هنر بسیار بالاست و البته ایرانیان نیز، ید طولایی در این زمینه دارند. نمونه این هنر را در اماکن تاریخی و زیارتی بسیاری دیده ایم.همانطور که در بالا بیان شد استفاده از آینه نزد ایرانیان از دیرباز مورد توجه بوده است. و البته تا امروز نیز این قضیه ادامه دارد. به عنوان نمونه، همه ما وقتی به خانه جدیدی نقل مکان می کنیم، در کنار قرآن، آینه ای نیز برای آن خانه می بریم. البته ایرانیان در طول زمان، به یک آینه ساده بسنده نکردند و در آفرینش طرح‌ های جدید نیز برآمدند.اما آنچه که امروزه و با وجود تکنولوژی های روز، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، آینه دکوراتیو است. در زندگی امروز، یکی از راه های طراحی دکوراسیون، استفاده از آینه های طرح دار است. هرکسی که بخواهد طراحی خوبی برای منزلش داشته باشد، قطعا یکی از گزینه های پیش رویش، آینه کاری دکوراتیو خواهد بود. استفاده از این مدل، می تواند زیبایی خاصی به منزل ما ببخشد.

درهای خوشبختی با ورود به کسب و کارجدید به رویم گشوده شد

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز