خبرگزاری کار ایران

در چهارمین رویداد رویازی؛

۱۲ گروه طرح‌های انیمیشن خود را پرتاب کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۹۰۹

چهارمین رویداد پرتاب انیمیشن رویازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز پنجشنبه ۱۲ آبان چهارمین رویداد پرتاب انیمیشن ایران (رویازی) با حضور مدیران سینمایی حوزه هنری و ۱۲ گروه متقاضی حضور و ارائه طرح‌های خود در این رویداد، در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد. 

در ابتدای مراسم امیررضا مافی رییس مرکز انیمیشن حوزه هنری گفت: چهارمین دوره رویازی امروز برگزار می‌شود، دوستان می‌دانند که رویدادهای پیچ در همه جای دنیا برگزار می‌شود و رویازی اولین اتفاقی است که به این صورت در ایران رخ می‌دهد که ما پیشنهاد دادیم به جای واژه پیچینگ از واژه پرتاب استفاده شود. 

وی افزود: در این دوره ۷۸ گروه ثبت‌نام کردند، ۲۳ تیم در دوره راهبری و ۲۶ طرح ارائه شد. امروز ۱۲ طرح پرتاب می‌شود. ما نباید فراموش کنیم که برای گسترش رویاهای فرزندان خود انیمیشن را گسترش دهیم. 

در ادامه گروه‌های مختلف در ۷ دقیقه طرح‌های خود را ارائه کردند. 

در بخشی از این مراسم حمید جعفریان رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری اظهار داشت: انیمیشن برای سازمان سینمایی سوره کارکرد ویژه‌ای دارد و یکی از محورهای اصلی در راستای توجه به کودک و نوجوان است. به نظر من انیمیشن بهترین ابزار برای گفت‌وگو با کودکان است و رویازی می‌تواند با به کارگیری شرکت‌ها و گروه‌های تولید انیمیشن در کشور بهترین ابزار برای گسترش این کار باشد. حوزه هنری سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی در حوزه تولید انیمیشن داشته و در تلاش هستیم با همراهی مراکز مختلف تولید سریال‌های انیمیشن را در کشور فعال کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز