خبرگزاری کار ایران

به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان:

پاک فطرت عضو کمیسیون آموزش روز مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۸۲۲

علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز و زرقان و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پیامی یوم اله ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشت.

به گزارش ایلنا، متن پیام وی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم.

روز ملی مبارزه با استکبار جهانی روزی مهم و سرنوشت ساز در تقویم رسمی کشور ما و روز فراموش ناشدنی برای ملت شریف ایران بویژه رخدادی تاریخی و به یاد ماندنی برای دانش آموزان عزیز و دانشجویان متعهد است.

تبعید امام امت توسط عمال پهلوی تا تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران توسط دانشجویان و شهادت تعدادی از آنان و دانش آموز انمان در مقابله با رژیم ستمشاهی دلایلی مهم در اهمیت و ارزش بالای این روز سرنوشت ساز است.خصوصا یوم اله ۱۳ آبان امسال که چند روز پیش از آن مصادف شد با توطئه های رنگارنگ ضد انقلاب داخلی و خارجی و هجمه های شدید بنگاههای خبر پراکنی شرق و غرب عالم و در راس آنها آمریکا،اسرائل و عربستان صعودی و حمله ناجوانمردانه تروریستی داعش به حرم مطهر شاهچراغ (ع) که به شهادت مظلومانه جمعی از مردم بی گناه کشورمان بویژه دانش آموزان بی دفاع ایران انجامید.امیدوارم ملت شریف و با صلابت ما همچون گذشته با الهام گرفتن از رهنمودهای عالمانه امام راحل و فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری "مدظله" و تاسی جستن از وصایای پربار شهدای عزیز انقلاب اسلامی،پاسداران عزت و شرف،استقلال و آزادی کشور عزیزمان ایران باشند.

در پایان یاد و خاطره همه شهدای عزیز وطن،بویژه شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس،شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت را گرامی میداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز