خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در زنجان:

رویداد "مهرسینمای ایران" ابتکاری برای گسترش عدالت فرهنگی در کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۷۷۳

به گفته مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، رویداد مهر سینمای ایران ابتکاری برای گسترش عدالت فرهنگی در کشور است که در این برنامه از هنرمندانی که در اقلیم خود موثر هستند تجلیل می شوند.

به گزارش ایلنا از زنجان، حمیدی مقدم مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در آیین تکریم استاد جمال شورجه در فرهنگسرای امام زنجان اظهار کرد: مهر سینمای ایران ابتکاری برای گسترش عدالت فرهنگی در کشور است که در این برنامه از هنرمندانی که در اقلیم خود موثر هستند تجلیل می شوند.

مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ادامه داد: هدف از اجرای این برنامه پیوند بین هنرمندان نسل جدید و گذشته است ودر جای جای ایران اجرا می شود.

این مسئول به انعقاد تفاهم نامه هایی برای گسترش فضای فیلم سازی و اختصاص امکانات در استان ها اشاره کرد و گفت : استعدادها در استان ها کشف و در تهران به بلوغ می رسند ولی مهم این است که این استعدادها به استان خود باز گردند.

حمیدی مقدم به ویژگی های استاد جمال شورجه و آثار سینمایی وی در حوزه دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: انصاف، عدالت و نگاه واقعی و شخصیت این هنرمند در طول مدت فعالیتش تغییر نکرد.

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان نیز در سخنانی اظهار کرد: مراسم تکریم از نخبگان در هر حوزه ای مورد تاکید این بنیاد است.

رسولی اضافه کرد: برگزاری چنین برنامه هایی مسیر رشد و استعدادهای نخبگان را به دنبال دارد و در رشدظرفیت های استان نیز موثر است.

وی ازاین استاد به عنوان الگوی هنرمندان خواند و گفت: این هنرمند با ترسیم رشادت های دفاع مقدس،  فرهنگ ایثار و شهادت را برای نسل های جدید به میراث گذاشتند. سینمای دفاع مقدس بستر به تصویر کشیدن سیمای دفاع مقدس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز