خبرگزاری کار ایران

فعالیت خیران انتقال خون در قزوین آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۳۴۷

مدیرکل انتقال خون قزوین گفت: خیران انتقال خون این استان در قالب یک سازمان مردم نهاد ثبت و فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس طالبیان با اعلام این خبر گفت: با وجود فعالان حاضر در این حوزه، جای تشکیلاتی در قالب خیران آغاز فعالیت خیران انتقال خون انتقال خون که به شکل منسجم به فعالیت بپردازد، خالی بود.

مدیرکل انتقال خون قزوین افزود: به همین جهت تصمیم گرفته شد تا این تشکل در قالب یک سازمان مردم نهاد شکل بگیرد که به طور حتم این اتفاق باعث خواهد شد تا فعالیت خیران در حوزه انتقال خون استان قزوین نیز ساماندهی شود.

طالبیان اضافه کرد: تلاش داریم تا با عضویت افتخاری مسئولان و دست اندرکاران استانی از جمله نماینده، ولی فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین، استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در این تشکیلات، برنامه‌های خود در حوزه ترویج فرهنگ اهدای خون و توسعه زیرساخت‌های مورد نظر سرعت ببخشیم.

به گفته طالبیان، از ظرفیت خیران بخش سلامت در ساخت و تکمیل سردخانه ذخیره و نگهداری پلاسما نیز در آینده استفاده خواهیم کرد.

وی به وضعیت اجرای سردخانه ذخیره و نگهداری پلاسما در قزوین اشاره و بیان کرد: برخی مجوز‌ها مانند انجام مطالعات، دریافت کد پروژه از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و همچنین موضوعات مربوط به کمیسیون ماده ۲۳ مرتبط با مسایل پدافند غیرعامل و محیط زیستی باید تا پیش از عملیات کلنگ زنی این مجموعه دریافت می‌شد که پیگیر این موضوعات هستیم.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: مطالعات مربوط به این پروژه با ۲ میلیارد ریال اعتبار انجام و نقشه‌های مربوط به طرح نیز آماده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز