خبرگزاری کار ایران

یک هرمزگانی معاون وزیر بهداشت و درمان شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۳۴۴

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حکمی حسین فرشیدی را به عنوان معاون بهداشت، این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، در بخشی از حکم وزیر بهداشت برای حسین فرشیدی آمده است:

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر برای خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید، در این راستا و باتوجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان"معاون بهداشت" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

حسین فرشیدی دکترای تخصصی بیماری‌های قلب و عروق دارد و استاد گروه آموزشی قلب و عروق است که از چهارسال پیش ریاست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان را بر عهده داشت. این نخستین بار است یک هرمزگانی به عنوان معاون وزیر منصوب می شود.

همچنین وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی غلامعلی جاودان را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان منصوب کرد.

جاودان نیز سابقه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز