خبرگزاری کار ایران

پر فروش ترین لباس های فوتبال

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۳۳۵

داشتن لباس فوتبال از نظر اکثر علاقه مندای این رشته به نوعی عشق ورزیدن به این ورزش و تیم محبوب هست. دیده ها و شنیده ها به ما ثابت کرده که گاهی افراد از خرج های واجب زندگیشون زدند و اون رو برای بدست اوردن لباس تیم محبوبشون استفاده کردند اینجاست که میشه متوجه شد این عشق و علاقه چیزی نیست که بشه ازش گذشت.

توی این مقاله میخوایم پر فرورش ترین لباس های تاریخ این ورزش رو باهم ببینیم اما قبلش شاید براتون جالب باشه که بدونید چه عواملی میتونن توی این افزایش فروش دخیل باشن.

با ما همراه باشید تا این موارد رو بررسی کنیم.

معیار های فروش لباس فوتبال

  1. محبوبیت بازیکن

در سال های اخیر بخصوص، بشدت شاهد این مورد بودیم که وقتی ستاره های بزرگ دنیای فوتبال تغییر تیم دادند، تعداد بیشماری از هوادار های اون بازیکن  با او همراه شدن و لباس تیم جدیدش رو خریدن.

که صد البته وقتی این موج با هواداران تیم جدید هم که جمع بشه یک عدد خیلی بزرگ رو ثبت میکنه.

در چند سال گذشته انتقال رونالدو ستاره پرتغالی دو بار بر این مورد مهر تایید زد که یک ستاره چطور میتونه روی تعداد فروش یک لباس اثر بذاره.

فصل 2021 وقتی لیونل مسی قصد به تغییر تیم گرفت هم شاهد این مطلب بودیم که یک حجم بی سابقه درخواست برای کیت باشگاه جدید ایجاد شده.

در اون سال شرکت نایک لباس بازیکنان دیگه و حتی لباس های بدون چاپ اسم رو تبدیل به لباس مسی کرد ولی باز هم نتونست جوابگوی درخواست های هواداران باشه.

حتی اکثر فروشگاه های غیر رسمی هم که کیفیت های کپی بفروش میرسونن نتونستن جوابگوی تقاضای مشتریاشون باشن.

پر فروش ترین لباس های فوتبال

2. محبوبیت تیم

ارق به تیم محبوب همچنان دلیل اصلی خرید یک کیت فوتبال هست. بارها و بارها شاهد بودیم که استقبال از یک کیت خیلی بیشتر از انتظار بوده چون اون تیم طرفداران زیاد و پر شوری داشته و بلعکسش هم صادق بوده.

یعنی در جایی که اون تیم طرفداری نداشته زیباترین لباس ها هم فروش بالایی نداشتن.

شاهد و ناظر این مطلب، تیم اول شهر مادرید هست که در فصل 2023 با اینکه طراحی نا مناسبی داره ولی بازم ازش استقبال میشه و این نقش محبوبیت تیم رو نشون میده.

 

3.طراحی لباس فوتبال

هرچقدر هم که عوامل بالا بتونن روی فروش یک کیت فوتبال اثر بذارن قطعا از عاملی مثل طراحی نمیشه گذشت. یک طراحی زیبا گاها تونسته حتی از یک تیم غیر معروف آمار خیلی بالایی رو ثبت کنه.

یا حتی ما شاهد این بودیم که تیمی که در یک کشور حتی اسمش رو مردم نمیشناسن ولی اینقدر طراحی کیت زیبا و عالی بوده که تعداد درخواست زیادی برای خریدش دادن.

 

 

4. ترکیب رنگ

قطعا اولین و مهمترین موضوع در بحث مقبولیت یک کیت فوتبال بین هوادار ها بحث رنگ هایی هست که استفاده میشه.

رنگ ها به خودی خود امکان درخشش و چشم نوازی خارق العاده ای ندارن و زمانی این امکان براشون ایجاد میشه که بصورت صحیح و درستی کنار همدیگه قرار میگیرن.

مثال های زیادی داریم از ترکیب شدن دو یا سه رنگ که در کنار هم تجربه های موفقی رو ایجاد کردن.

یکی از معروف ترین و جذاب ترین ترکیب ها بین مشکی و طلایی هست که اینقدر تجربه موفق ازش هست که حتما همین الان شما هم یک کیت با این مشخصات به ذهنتون آمده.

 

 

5. جزئیات

نقش جزئیات رو نمیشه نادیده گرفت. درواقع جزئیات قسمتی از همون طراحی هم میتونه باشه که در جلوه تصویری یک کیت میتونه خیلی اثر گذار باشه.

به دفعات پیراهن های فوتبالی رو دیدیم که کاملا تک رنگ و ساده بدون طراحی بودن یعنی دقیقا یک پارچه ساده بودن که با اضافه کردن جزئیاتی ریز تبدیل به یک لباس جذاب شدن.

این جزئیات میتونه شامل موارد زیر باشه:

  1. خطوط سرشانه یا بغل لباس
  2. جنس و مدل یقه و سر آستین ها
  3. اسپانسرها
  4. لوگو ها و تگ ها

 

لباس های پر فروش تاریخ فوتبال

در خصوص مقدار استقبال از یک پیراهن فوتبال دو حالت بیشتر به چشم میاد که در ادامه میخوایم بررسیشون کنیم.

در حالت اول یک یا ترکیبی از عوامل پنج گانه ای که بالاتر گفتیم دست در دست هم میدن و یک کیت رو در حدی مورد توجه قرار میدن که غیر قابل مقایسه با موارد مشابه میشه.

در این حالت معمولا بعد از پایان فصل تب و تاب اون لباس هم میخوابه و به دست فراموشی سپرده میشه. لباس هایی وجود داشتن که اینقدر ازشون استقبال میشد که فکر میکردیم هیچ وقت این تب تاب برای خریدشون کم نمیشه اما به مرور و با گذشت یک سال در حدی تقاضا برای داشتنش کم میشد که حتی تولید کننده ها هم دیگه تمایلی برای ادامه کار روی اون مورد رو نداشتن.

در حالت دوم یک لباس با یک اتفاق ویژه فوتبالی گره میخوره که باعث میشه هیچ وقت از ذهن ها پاک نشه و همواره در خواست برای داشتن اون پیراهن و زنده کردن خاطرات مربوط بهش وجود داشته باشه.

مثال های زیادی حتما هست که دوست داریم بدونیم کدوم کیت توی ذهن شما موندگار شده؟ برای ما توی کامنت ها بنویسید.

 

بهترین فروشگاه لباس فوتبال آنلاین

در دنیای امروز خرید و فروش کیت های فوتبالی در سطح بالایی در اختیار وب سایت ها قرار گرفته. هرچی این سایت ها بهتر و دقیق تر کار کنن حجم بیشتری از سفارش ها رو میتونن به سمت خودشون جذب کنن.

مجموعه خدماتی که از یک فروشگاه آنلاین میشه انتظار داشت به شرح زیر هست:

  • امکان پرداخت هزینه با سیستم های متنوع بانکی و پولی
  • امکان دیدن فیلم و تصاویر محصول قبل از خرید
  • امکان ادیت محصولات مثل چاپ، تگ و یا هر کار سفارشی
  • امکان ارسال با روش های متنوع از جمله اقتصادی و سریع
  • سیستم پشتیبانی و خدمات پس از فروش آنلاین

 

 

در این قسمت میخوایم چند مورد از بهترین های سایت های فروش آنلاین کیت فوتبال رو با هم ببینیم و بیشتر باشون آشنا بشیم.

 

 

  1. فروشگاه jdsports.co.uk

یکی از بزرگترین و بهترین مراجع در تامین لباس فوتبالی در دنیا برای هر سنی و از هر تیمی رو با کیفیت اصلی و اورجینال اینجا میتونید ببینید و خرید کنید.

برجسته ترین موردی که در این فروشگاه شاهد هستیم مجموعه جامع و کامل از دسته بندی های متنوع تمام محصولات ورزشی هست جوری که امکان نداره یه نفر که به محصولات ورزشی علاقه داره وارد این سایت بشه و محو تماشای این حجم از محصولات متنوع نشه!

در مورد لباس های فوتبالی هم پوشش کاملی از تیم های فوتبال موجود هست.

نکته جالب اینجاست که تیشرت فوتبالی مناسب بچه های چند ماهه تا بزرگ سال در این فروشگاه موجود هست.

امکان ارسال به خیلی از کشور های دنیا در سایت تعبیه شده ولی خوب برای ایران متاسفانه این خدمات وجود نداره.

اپلیکیشن سایت هم در دسترس هست و میتونید اجناس رو از طریق اون هم دنبال کنید.

شاید خیلی سخت باشه از این فروشگاه بتونیم ایرادی بگیریم ولی تنها موردی که هست لباس های اول، دوم و سوم تمام تیم ها و یا حتی گاهی تیم های اصلی در دسترس نیست.

 

2. فروشگاه mandmdirect.com

یکی دیگه از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی لباس ورزشی توی دنیا که علاوه بر داشتن یه آرشیو خفن از تمام محصولات در مورد کیت فوتبالی هم فعالیت داره و اونا رو با قیمت عالی ارائه میده.

از خصوصیات خیلی بارز این فروشگاه تخفیف های زیاد و عالی روی اجناس هست که میتوانید با قیمت عالی ازش خرید کنید.

امکان پرداخت با روش های متنوع هم در دسترس هست.

در تمام شبکه های اجتماعی هم حضور دارن که میتونید از این طریق هم باشون ارتباط بگیرید.

نداشتن محتوا تصویری و عدم وجود آرشیو کاملی از تیم های فوتبالی از جمله نقاط ضعف فعلی این سایت هست.

 

3. فروشگاه primashop.ir

یکی دیگه از فروشگاه های فعال در زمینه فروش لباس فوتبال که بصورت کاملا تخصصی در این مورد کار میکنه و مجموعه ای از خدمات فوق العاده رو میتونه به شما ارائه بده.

داشتن آرشیو نسبتا کامل کیت تیم های مطرح دنیای فوتبال در ورژن های متنوع که نیاز اکثر افراد رو شامل میشه.

یکی از نکات مثبت این سایت داشتن محتوا متنی و تصویری عالی هست که تمام جزئیات رو بصورت کامل به شما نشون میده تا قبل از خرید از کیفیت محصول بصورت کامل مطلع باشید.

خدمات پشتیبانی و مشاوره قبل و بعد از خرید رو هم میتونید توی سایت و شبکه های اجتماعی ازشون بگیرید. امکان برگشت کالا در این فروشگاه هم هست.

ارسال برای نقاط مختلف دنیا با هماهنگی با پشتیبانی سایت انجام میدن که اینم از آپشن های مفید هست.

امکان پرداخت با کارت ها بین المللی توی خود سایت وجود نداره ولی در صورت هماهنگی این امکان رو براتون مهیا میکنن.

نداشتن زبان بین المللی برای سایت و عدم امکان پرداخت و ارسال به سراسر دنیا بدون نیاز به هماهنگی از نقاط ضعف این فروشگاه محسوب میشه.

 

جدل مقایسه ای فروشگاه ها

سایت

طراحی سایت

محتوا

آرشیو جامع

تنوع روش پرداخت و ارسال

زبان بین المللی

jdsports.co.uk

عالی

خوب

عالی

عالی

عالی

mandmdirect.com

خوب

خوب

ضعیف

خوب

متوسط

primashop.ir

خوب

خوب

عالی

متوسط

ضعیف

 

سخن آخر

شاید خیلی ها هر سال لباس های فوتبال جدید رو به هزاران دلیل خرید میکنن و با شروع فصل بعد به دنبال لباس جدید تیم ها میرن اما برای اونایی که عاشق این ورزش هستن هدف فقط پوشیدن یک کیت جدید نیست. اونا به پیراهن محبوبشون عشق می ورزن و با احترام خاصی ازش نگهداری میکنن. اونا عاشق لباس ها هستن و اینقدر میگردن تا به هدفشون برسن.

ملاک شما برای تهیه یک لباس فوتبال چیه؟

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز