خبرگزاری کار ایران

نگاهی اجمالی به هفته یازدهم لیگ آزادگان

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۳۱۷

دیدار های هفته یازدهم لیگ دسته اول در حالی عصر دوشنبه برگزار خواهد شد که در مهم ترین بازی ها استقلال ملاثانی میزبان فجر سپاسی صدر نشین خواهد بود و شمس آذر در خانه پذیرای استقلال خوزستان است.

عصر دوشنبه هفته یازدهم رقابت های لیگ یک پیگیری خواهد شد که در ادامه با نگاهی اجمالی به بررسی وضعیت تیم ها می پردازیم:

 

 

استقلال ملاثانی – فجر سپاسی

شاید برای شکسته شدن رکورد جاودانه استقلال، هیچکس به تیمی از لیگ یک آن هم با نامی مشابه حتی فکر هم نمی کرد اما استقلال ملاثانی هفته گذشته موفق شد با تساوی برابر شهرداری همدان، به رکورد 30 مسابقه بدون شکست قهرمان سال قبل لیگ برتر برسد و حالا برای اینکه بتواند به تنهایی صاحب رکورد بیشترین تعداد بازی متوالی بدون شکست برسد، فجر سپاسی شیراز را پیش رو دارد. صدر نشین حال حاضر لیگ یک قطعا برای نتیجه گرفتن به اهواز سفر خواهد کرد اما تعداد مصدومان پر شمار در ترکیب تیم فجر و غایبین در این بازی، شاید نگرانی های رجب زاده را بیش از پیش افزایش دهد و البته عزم جزم شده شاگردان ابراهیم اشکش نیز می تواند نکته مهمی در این مسابقه سخت باشد. پیش بینی می شود دیدار تیم های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی خیلی هم بدون حاشیه نباشد؛ حساسیت های زیاد و رقابت شانه به شانه دو تیم بالای جدول می تواند این دیدار را تبدیل به یک جنگ تمام عیار کند.

دیدار تیم های استقلال ملاثانی و فجر شهید سپاسی روز دو شنبه از ساعت 15:30 در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.

 

شمس آذر قزوین – استقلال خوزستان

دومین باخت شمس آذر هفته گذشته مقابل خیبر رقم خورد تا قزوینی ها نشان دهند در دیدار مقابل تیم های مدعی امکان لغزش دارند. صدر نشین هفته های ابتدایی بر خلاف نمایش خوب و تهاجمی برابر خیبر، در دیدار هفته گذشته شکست خورد تا شاید حریفان برای کسب پیروزی در برابر نماینده قزوین امیدوار تر شوند. البته شمس آذر همواره در دیدار های خانگی موفق بوده و معمولا حریفان در قزوین چاره ای از تسلیم شدن برابر تیم سراپا هجومی دقیقی ندارند. استقلال خوزستان اما موفق شد بازی باخته برابر ون پارس را با نتیجه تساوی عوض کند و پورموسوی با یک کامبک بزرگ توانست تیم را بدون باخت به هفته یازدهم برساند. تیم خوزستانی که جز مدعیان اصلی برای قهرمانی بشمار می رود، با توجه به در اختیار داشتن مهره های تاثیر گذار سخت در تلاش است تا خیلی زود بتواند مسیر سخت صعود را برای خودش هموار کند. در این دیدار داغ و مهیج دو تیم فقط برای برد به زمین بازی خواهند رفت و پیش بینی می شود تا تماشاگران حاضر در ورزشگاه و البته بینندگان تلویزیونی شاهد یک بازی جذاب و مهیج خواهند بود. تیم دقیقی برای باز پس گیری جایگاه خود در صدر جدول و استقلال خوزستان برای ماندن در کورس مدعیان انگیزه های زیادی برای حضور در دیدار دو شنبه عصر خواهند داشت.

دیدار تیم های شمس آذر و استقلال خوزستان روز دو شنبه از ساعت 14:45 در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد.

 

آرمان گهر – مس شهر بابک

برگزاری دیدار بین تیم های هم استانی در هر لیگی جذابیت های خاص خودش را دارد. در یکی از دیدار های این هفته آرمان گهر میزبان مس شهر بابک خواهد بود که تقابل اندیشه های دو سرمربی با انگیزه می تواند جذابیت های این دربی را افزایش دهد. تیم رده پنجمی آرمان گهر که با معضل تعداد کم نفرات در بازی ها رو به روست، برابر تیمی قرار خواهد گرفت که به اندازه کافی بازیکنان بزرگ و با کیفیت در ترکیب و روی نیمکت خود دارد. مس با توجه به نتایج هفته های گذشته و برای تداوم روند خوب امتیاز گیری به سیرجان سفر خواهد کرد و سمت مقابل آرمان گهر با وجود تمام مشکلات اما از نظر فنی کیفیت خوبی دارد و شارژ مالی پیش از این دیدار کمک کرده تا روحیه بازیکنان تیم بیش از پیش افزایش یابد. از چهره های تاثیرگذار این بازی می توان به مسلم حق شناس و آیدین قویدل دروازبان های دو تیم اشاره کرد که در هفته های گذشته جزو بهترین بایکنان زمین بودند.

دیدار تیم های آرمان گهر و مس شهر بابک روز دوشنبه از ساعت 14:15 در ورزشگاه امام علی سیرجان برگزار خواهد شد.

 

خوشه طلایی – شهرداری آستارا

خانه به دوشی خوشه طلایی ساوه هرچقدر برای این تیم و طرفدارانش نا خوشایند بود، اما یک اتفاق خوب به همراه داشت و آن هم باز شدن پای لیگ یک در شهر کاشان بود. ساوه ای ها که هفته قبل با سرمربی جدید برابر پارس جم شکست خورده بودند، این بار انگیزه های متفاوتی برای قرار گرفتن برابر شهرداری آستارا دارند. ادعای طلایی پوشان در بازگشت بیاتلو به نیمکت این تیم و سودای رسیدن به لیگ برتر باعث شده تا نگاه ها به خوشه طلایی بیش از گذشته معطوف شود. آن سوی زمین تیم نه چندان سرحال شهرداری آستارا حضور دارد که در این فصل تحت هدایت پیروز قربانی خیلی حال و روز خوبی ندارد و با تحمل مشکلات زیاد، نتایج مطلوبی هم کسب نکردند. ساوه ای ها که در چند سال اخیر حضورشان در لیگ یک همواره جز تیم های مدعی بودند، باز هم با مشکل نداشتن استادیوم رو به رو هستند و در ادامه سفر های همیشگی این بار به شهر کاشان پناه بردند. شهرداری آستارا برای فرار از انتهای جدول محکوم به برد است و خوشه طلایی نیز برای اثبات ادعای خود چاره ای جز شکست حریف ندارد.

دیدار تیم های خوشه طلایی و شهرداری آستارا روز دوشنبه از ساعت 14:30 در شهر کاشان برگزار خواهد شد.

 

چوکا – سایپا

تالشی ها بعد از صعود دوباره به لیگ یک امیدوار بودند تا شاید این بار سرنوشت بهتری در انتظار تیم مورد علاقه شان باشد. آن ها که دو فصل قبل تجربه تلخ سقوط را چشیده بودند، خیلی زود سرمربی خود را تغییر دادند و با برگرداندن اشجاری به نیمکت سعی داشتند یک بار دیگر خاطرات خوب چوکا با این سرمربی در لیگ دو را تداعی کنند اما اوضاع جور دیگر پیش رفت تا نه تنها تغییری در نتایج اتفاق نیفتد، بلکه وضع روز به روز بدتر هم بشود. اما سایپا اوضاع نسبتا بهتری دارد. برد و باخت های سینوسی تیم محمود فکری از سایپا یک تیم غیر قابل پیش بینی ساخته که گاه در قامت یک مدعی و در برخی دیدار ها همانند یک تیم بی انگیزه ظاهر شده است. پیروزی هفته قبل مقابل چادرملو کمک کرده تا نارنجی پوشان بار دیگر خودشان را نزدیک به تیم های بالا نشین کنند و شاید اگر حواشی پیرامون نیمکت سایپا کمتر شود، این تیم بتواند نتایج بهتری در ادامه مسیر بگیرد.

دیدار تیم های چوکا و سایپا روز دوشنبه از ساعت 14:45 در ورزشگاه پوریا ولی تالش برگزار خواهد شد.

 

دریا بابل – شهرداری همدان

نماینده بلا تکلیف مازندران در لیگ یک باید دیدار هفته یازدهم خود را در برابر تیمی برگزار کند که فرا تر از حد انتظار ظاهر شده و بتا کسب نتایج خوب، خودش را در جمع مدعیان بالا نشین جای داده است. دریا بابل که پیش از این با وحید بیاتلو در مسابقات حاضر می شد، پس از ناتوانی در پرداخت مطالبات این سرمربی حال سکان هدایت تیم را به دست یکی از بازیکنان فعلی سپرده و تمرینات هفته گذشته دریا زیر نظر محسن ربیع خواه برگزار شده است. ربیع خواه که در دیدار مقابل آرمان گهر نیز هدایت تیم را از درون زمین بر عهده داشت، ظاهرا باید خودش و سایر هم بازیانش را برای دیدار برابر شهرداری همدان آماده کند. آن طرف میدان احمد جمشیدیان موفق شده تا روز های خوبی را با شهرداری پشت سر بگذارد و کسب نتایج خوب باعث شده تا نماینده همدان حسابی توجهات را به خود جلب کند.

دیدار تیم های دریا بابل و شهرداری همدان روز دوشنبه از ساعت 14:15 در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار خواهد شد.

 

چادرملو – پارس جنوبی جم

در یکی از دیدار های جذاب این هفته دو تیم با کیفیت چادرملو و پارس جم در برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت. شاگردان سعید اخباری که هفته قبل نتوانستند مقابل سایپا نتیجه لازم را بگیرند، برای برنده شدن در این مسابقه انگیزه های خاصی دارند. چادرملو که جز تیم های متمول و البته پر مهره لیگ محسوب می شود، برای تحقق اهداف بزرگ خود و رسیدن به ثبات شخصیتی در اولین سال حضور در لیگ یک بدنبال کسب یک پیروزی خانگی دیگر این بار مقابل شاگردان رزاقی راد هستد. از طرف دیگر پارس جمی ها که بعنوان یک تیم مدعی برای صعود شناخته می شوند، هفته گذشته موفق شدند خوشه طلایی را شکست دهند تا به دو هفته ناکامی پایان دهند. تیم پارس که بازیکنان خوبی در ترکیب دارد برای بردن چادرملو کار سختی پیش رو دارد چرا که چند تن از بازیکنان اصلی خود را بعلت مصدومیت در اختیار ندارد.

دیدار تیم های چادرملو و پارس جنوبی جم روز دوشنبه از ساعت 14:30 برگزار خواهد شد.

 

خلیج فارس ماهشهر – ون پارس اصفهان

یکی از تیم های پر دردسر این فصل از لیگ یک بالاخره می تواند در ورزشگاه خانگی خود در مقابل حریفش به میدان برود. خلیج فارس که پیش از این مدعی شده بود حاضر نیست در جایی خارج از استادیوم شهدا ماهشهر بازی کند، بعد از حاضر نشدن در دیدار برابر خیبر و قبول باخت 3 بر صفر طبق رای کمیته انظباطی،‌ این بار می تواند برابر ون پارس در ورزشگاه مد نظرش بازی کند. شاگردان موسی قنواتی که نتوانستند انتظارات را به حد کافی براورده کنند، در حالی مقابل ون پارس قرار خواهند گرفت که برای بهتر کردن اوضاع چاره ای جز شکست حریف ندارند. البته حریف سر سخت تیم خلیج فارس این روز ها شرایط بهتری نسبت به گذشته دارند. آمدن مجتبی توتونی تاثیر مستقیمی در نحوه بازی تیم اصفهانی داشته و آن ها نسبت به بازی های قبل تیم به مراتب بهتری هستند اما کماکان در نتیجه گیری خیلی موفق نبودند و اگر می خواهند خودشان را از انتهای جدول جدا کنند، باید از دیدار مقابل خلیج فارس در بندر ماهشهر با دست پر خارج شوند.

دیدار تیم های خلیج فارس ماهشهر و ون پارس اصفهان روز دوشنبه از ساعت 15:30 در ورزشگاه شهدا بندر ماهشهر برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز