خبرگزاری کار ایران

خاتمی در تذکر شفاهی:‌

باید از افرادی که اموال دانشگاه‌ها و بیت‌المال را تخریب می‌کنند، غرامت گرفته شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۲۴۳

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس با بیان اینکه خیل عظیمی از مردم خواهان برخورد قاطع با اغتشاشگران هستند، تاکید کرد: تخریب کنندگان بیت المال باید غرامت پرداخت کنند.

به گزارش ایلنا،  سیدمسعود خاتمی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۸ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، افزود: شاید روزهای اول بروز حوادث اخیر خیلی مرز بین اعتراض و جنایتی که به تازگی اتفاق افتاد مشخص نبود که در آن به زوار بی گناه شاهچراغ ناجوان مردانه حمله کردند و آن ها را به شهادت رساندند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس با اشاره به کلیپی از حمله تعدادی از اغتشاشگران به یکی از مدافعان امنیت، تصریح کرد: وقتی در کنار خیابان اغتشاشگران به یکی از مدافعان نظام حمله کرده و وی را مجبور می کنند که به مقدسات توهین کند اما وی سر باز می زند، در نهایت با ضرباتی به سرش مغزش را به بیرون می ریزند، ماهیت خبیث آن ها روشن می شود.

وی با بیان اینکه امروز مشخص شد بحث اعتراض با کشتن انسان ها کاملا متفاوت است، یادآور شد: روز گذشته سخن خیل عظیمی از مردم که در راهپیمایی حضور پیدا کردند این بود که الان وقت مماشات نیست و باید رأفت اسلامی را کنار بگذاریم و با افرادی که به مدافعان امنیت و بسیجی ها حمله کرده و آن ها را به شهادت می رسانند با قاطعیت برخورد کنید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، خاطرنشان کرد: امروز کسانی که روی دیوار شعار می نویسند، روی پشت بام ها به مقدسات اهانت می کنند، سطل زباله آتش می زنند و به خانم های محجوب حمله می کنند همه در یک خط هستند، آن ها را تفکیک نکنید البته تذکر دهید که جدا شوند اما بدانید که در یک جریان هستند و باید با قاطعیت با این افراد برخورد شود.

وی در ادامه از دستگاه های امنیتی خواست با قاطعیت و مر قانون با اغتشاشگران برخورد کنند تا بعد از این جنایاتشان تداوم پیدا نکرده و این جرات را به خود ندهند که بسیجیان را با بدترین شکل به شهادت برسانند.

خاتمی تاکید کرد: هم اکنون ماهیت این اعتراض ها مشخص شده است و فرماندهانشان با آگاهی این جریان را خط می دهند بنابراین باید دستگاه های امنیتی با قاطعیت با آن ها برخورد کنند ضمن اینکه باید از افرادی که اموال دانشگاه ها و بیت المال را تخریب می کنند غرامت گرفته شود و مسئولان نباید در این زمینه سر سوزنی کوتاه بیایند آن هم در شرایطی که برخی افراد به دلیل رفتار فتنه گران کسب خود را نیز تعطیل کرده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز