خبرگزاری کار ایران

زارعی در تذکری به دستگاه قضا:

رسیدگی به پرونده‌های فساد سرعت مناسبی ندارد

کد خبر : ۱۳۳۰۷۹

رسیدگی به پرونده‌های فساد در برهه‌ای از سرعت عمل خوبی برخوردار بود ولی امروز مشاهده می‌شود که از سرعت رسیدگی به اینگونه پرونده‌ها کاسته شد،

ایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: روند رسیدگی به پرونده‌هایی که مربوط به فساد است در دستگاه قضا سرعت مناسبی ندارد.

به گزارش ایلنا، علی اصغر زارعی در نشست علنی امروز - دوشنبه - مجلس شورای اسلامی، گفت: ۹ دی یکی از رخدادهای سیاسی کشور است و مردم زمانی که دریافتند به ارزش‌ها و عقاید آن‌ها توهین شده به صورت خودجوش در صحنه حضور یافتند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تاثیر این حادثه بزرگ در سطوح مدیریتی کشور این است که کسانی که در این آزمون تاریخی دچار غفلت و کج فهمی شده‌اند در مسند مدیریت قرار نگیرند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از مسئولان نه تنها عبرتی از حماسه ۹ دی نگرفته‌اند، بلکه امکان مدیریتی را که در اختیار دارند را برای سازماندهی حامیان و فعالان فتنه تبدیل کرده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس افزود: کارت دیروز مجلس به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری را بایستی در همین راستا ارزیابی کرد و تذکر به مسئولان این است که از حماسه ۹ دی درس بیاموزیم و از فتنه ۸۸ عبرت بگیریم و ویژگی بصیرت را در سطوج مدیران و گزینش آن‌ها در اولویت قرار دهیم.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با خطاب قرار دادن رئیس قوه قضائیه گفت: رسیدگی به پرونده‌های فساد در برهه‌ای از سرعت عمل خوبی برخوردار بود ولی امروز مشاهده می‌شود که از سرعت رسیدگی به اینگونه پرونده‌ها کاسته شد، پرونده‌هایی که بیش از یک سال از مهلت رسیدگی به آن‌ها گذشته و همچنان مطرح نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز