خبرگزاری کار ایران

آصفری خطاب به رئیس جمهور:

استانداران شما در جلساتی حضور دارند که درآن صحبت‌های ساختارشکنانه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۰۳۲

متاسفانه در این جلسات سخنرانی‌ها و شعارهای مطرح شده در ارتباط با مسایل فتنه است که رئیس جمهور باید تذکرات لازم را به نمایندگان خود دهد.

نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس، در تذکری خطاب به رئیس جمهور، ‌ گفت: اخیرا استانداران شما در جلساتی حضور دارند که درآن صحبت‌های ساختارشکنانه و مسایلی در راستای اهداف فتنه‌گران مطرح می‌شود که باید تذکرات لازم داده شود.

به گزارش ایلنا، آصفری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به رئیس جمهور، ‌ افزود: آقای دکتر روحانی، رهبر معظم انقلاب اسلامی، امسال را به نام اقتصاد و فرهنگ همراه با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کردند؛ اکنون در شرایطی که بیش از ۲ هزار پروژه نیمه کاره در کشور وجود دارد و در زمانی که مشکلات اقتصادی زیادی بر دوش مردم است، استانداران شما وقت‌های خود را با برگزاری جلسات بی‌اثر، بیهوده تلف کنند.

نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اخیرا استانداران شما در جلساتی حضور دارند که درآن صحبت‌های ساختارشکنانه صورت می‌گیرد و مسایلی در راستای اهداف فتنه‌گران مطرح می‌شود، ‌آیا وقت نماینده عالی شما در استان‌ها اینقدر باید بیهوده باشد که برای مسایل سیاسی و حزبی تلف شود و در جلساتی حضور یابند که اهداف و آرمان‌ها زیر سوال رود؟

این نماینده مردم در مجلس نهم، ‌ خطاب به رئیس جمهور، یادآور شد: چرا باید اجازه دهید استانداران شما دراین جلسات شرکت کنند آیا تدبیر و اعتدال غیر از آن است که به مشکلات اقتصادی مردم رسیدگی شود؟

وی تصریح کرد: متاسفانه در این جلسات سخنرانی‌ها و شعارهای مطرح شده در ارتباط با مسایل فتنه است که رئیس جمهور باید تذکرات لازم را به نمایندگان خود دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز