خبرگزاری کار ایران

غضنفرآبادی در نطق میان دستور:

نرمش کنندگان در برابر آمریکا تصویر دروغین از مدینه فاضله می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۳۲۳

عاشورا بود که ماهیت شیطانی و پلید فتنه‌گران که در روز عاشورا با هلهله و رقص و پایکوبی به این روز عزیز بی‌احترامی کرده و خیمه‌های عزای سید و سالار شهیدان را به آتش کشیدند و عزاداران را مورد ضرب و جرح قرار دادند، را برملا کرد و اکنون واعجبا از اینکه برخی می‌گویند بیایید گذشته را نادیده بگیریم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تاکید کرد: گروهی که به آمریکا نرمش نشان می‌دهد‌‌ همان کسانی هستند که امام راحل را تحت فشار پذیرش قطعنامه ۵۹۸ قرار می‌دادند، این‌ها تصویر دروغینی از مدینه فاضله ارائه می‌کنند تا بتوانند چندصباحی به قدرت برسند. با مدیریت این گروه وضعیت اقتصادی کشور بد و بد‌تر می‌شود، ‌ تحریم‌ها تشدید شده و آمریکا تهدید به حمله نظامی کرده و شروع به اراجیف‌گویی می‌کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا موسی غضنفرآبادی در نطق میان دستور خود ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) گفت: لازم می‌دانم از عزاداری باشکوه مردم در دهه محرم امسال به ویژه در تاسوعا و عاشورا تقدیر و تشکر کنم، علی‌الخصوص مردم ولایتمدار شهرستان بم که با عزاداری سنتی خود در این ایام عشق، عاشقی و دلدادگی خود را به ساحت مقدس امام حسین(ع) و قمر بنی‌هاشم(ع) و دیگر شهدای کربلا به نمایش گذاشتند.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عاشورا خلاصه تاریخ تمام بشریت است، ادامه داد: عاشورا تابلوی راهنمای پرراز و رمز و در عین حال ساده و روشن مسیر رستگاری است. عاشورا یعنی امام زمانت را ب‌شناس و هرچه داری فدای وی کن.

وی با تاکید بر اینکه عاشورا یعنی آمادگی در آزمون الهی در هر لحظه، ‌ هر مکان و جان دادن در راه خدا بلادرنگ و عاشورا یعنی بصیرت داشتن در تشخیص حق از باطل در هیاهوی شعارهای فریبنده و به ظاهر زیبای باطل در لباس حق، عاشورا یعنی نه به هر قیمت زندگی کردن، عاشورا یعنی اینکه بدانیم و درک کنیم که امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) نایب بر حق امام عصر(عج) و اطلاعتش واجب است.

غضنفرآبادی ادامه داد: چون پیام عاشورا ظلم‌ستیزی و آزادی‌خواهی است، ظالمان و جاهلان درصددند جلوی حرکت آن را بگیرند.

وی با یادآوری شهادت تعدادی از عزاداران حسینی در عربستان و دیگر نقاط توسط وهابیون دست‌نشانده آل‌سعود گفت: بروز چنین وقایع و حوادثناگواری نشان از زنده بودن واقعه عاشورا است و انشاءالله طومار ظالمان درهم پیچیده خواهد شد، ‌ همانطور که طومار فتنه‌گران سال ۸۸ درهم پیچیده شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: ‌ عاشورا بود که ماهیت شیطانی و پلید فتنه‌گران که در روز عاشورا با هلهله و رقص و پایکوبی به این روز عزیز بی‌احترامی کرده و خیمه‌های عزای سید و سالار شهیدان را به آتش کشیدند و عزاداران را مورد ضرب و جرح قرار دادند، را برملا کرد و اکنون واعجبا از اینکه برخی می‌گویند بیایید گذشته را نادیده بگیریم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بدانید و بدانند که ملت ایران هیچگاه کسانی که باعثآتش‌زدن خیمه‌های عزای امام حسین(ع) در روز عاشورای ۸۸ شدند و با رقص و پایکوبی باعثاهانت به این روز عزیز شدند، را نمی‌بخشد و نادیده نمی‌گیرد. اینان کسانی هستند که با جاه‌طلبی خود، ‌ دستاوردهای امام راحل، ‌مقام معظم رهبری و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران یعنی انقلاب اسلامی را بر باد می‌دادند.

وی افزود: ملت ما باید مراقب عافیت‌طلبان دنیاطلب و قدرت‌طلب باشد، ‌ عافیت‌طلبی برای نظام جمهوری اسلامی ایران آفت بزرگی است و عافیت‌طلبان کسانی هستند که دنیا آن‌ها را به خود مشغول و شیفته خود ساخته و غیرت دینی آن‌ها از بین رفته است و اینان کسانی هستند که در زمان امام علی(ع) خون به دل آن حضرت کرده تا جایی که آن امام همام فرمودند «ای کسانی که به مردان می‌مانید ولی مرد نیستید، ‌ای کودک‌صفتان بی‌خرد و‌ای نوعروسان به حجله نشسته که جز عیش و نوش به چیزی نمی‌اندیشید، چقدر دوست داشتم که هرگز شما را نمی‌دیدم و نمی‌شناختم، ‌‌‌ همان شناسایی که سرانجام مرا اینگونه ملول و ناراحت ساخت».

غضنفرآبادی گفت: اینان‌‌ همان کسانی هستند که با اندک وعده‌ای در میدان نبرد، امام حسن مجتبی(ع) را تنها گذاشتند و پس از آن با اندک وعده‌ای دیگر امام حسین(ع) را تنها کردند و حتی بر شهادتش جمع شدند.

وی تصریح کرد: عافیت‌طلبانی که امروز به دنبال دسته‌بندی جدید در ارتباط با آمریکا هستند‌‌ همان کسانی هستند که امام راحل را تحت فشار پذیرش قطعنامه ۵۹۸ قرار می‌دادند و امروز اینان به جریانی تبدیل شده‌اند که درنده خویی، کینه‌توزی و دشمنی و پررویی دشمنان نظام را به گردن نیروهای انقلاب و خودی می‌اندازند، اینان به دنبال دسته‌بندی جدیدی در کشور هستند تحت عنوان گروهی که به آمریکا نرمش نشان می‌دهد و کنار می‌آید، ‌ در نتیجه تحریم‌ها برداشته می‌شود و وضعیت اقتصادی بهبود می‌یابد.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه گروه مذکور تصویر دروغینی از مدینه فاضله ارائه می‌کنند تا بتوانند چندصباحی به قدرت برسند، گفت: با مدیریت این گروه وضعیت اقتصادی کشور بد و بد‌تر می‌شود، ‌ تحریم‌ها تشدید شده و آمریکا تهدید به حمله نظامی کرده و شروع به اراجیف‌گویی می‌کند.

وی بیان کرد: ملت ایران به خوبی این ترفند و توطئه را شناخته و می‌داند تسلیم و سازش و کنار آمدن با استکبار خون‌آشام آغاز بردگی و ذلت است که آمریکا هیچگاه نخواسته و نخواهد خواست که حرف حق و منطق انسانی ایران را بشنود و قبول کند، برای همین است که رسا‌ترین فریاد ملت ایران مرگ بر آمریکا است.

غضنفرآبادی گفت: ملت ایران هر نوع توافقی تحت هر عنوان اعم از نرمش قهرمانانه، ‌ تنش‌زدایی و ایجاد روابط حسنه با دشمن چنانچه عزت ملی و استقلال و اسلام‌خواهی و آزادیخواهی را مخدوش کند، خیانت به امام و شهدا و رهبر معظم انقلاب می‌داند.

وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود خطاب به رئیس‌جمهور گفت: از رئیس‌جمهور می‌خواهم که هر چه سریع‌تر نسبت به رفع مشکل استخدام افرادی که در آزمون استخدام استانداری‌ها شرکت کرده‌اند را رفع کند.

غضنفرآبادی خطاب به وزیر ارتباطات گفت: رفع مشکل بیمه کارگزاران روستایی از اولویت‌هایی است که کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: از ریاست جمهوری برای چندمین بار درخواست دارم که مشکل وام‌های قبل از زلزله شهرستان بم را حل کرده تا بحران لاینحل اشتغال و تسهیلات در این شهرستان حل شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مسئولان کشور باید بدانند که برای رفع معضل بیکاری باید تدابیر جدی‌تری اندیشیده شود تا شاهد بیکاری اقشار تحصیل‌کرده با مدارک تحصیلی بالا نباشیم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز