خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور:

مجموعه بازرسی به بهترین نحو با مردم برخورد کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۲۲۶

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: از مجموعه بازرسی انتظار می رود به بهترین و شایسته ترین شکل ممکن با آنان برخورد کند و پناه و ملجا آنان باشد.

به گزارش ایلنا، عباس مسجدی آرانیه به مناسبت روز بازرس و در جمع همکاران اداره کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان با تبریک این روز اظهارکرد: بازرسی محل و ملجائی برای افرادی است که احساس می کنند حقی از آنان ضایع شده است و برخورد و رفتار و دلسوزی شما موجب آرامش و اطمینان طرف مقابل می شود.

وی با بیان اینکه برخی پرونده ها و ارجاعات مجموعه بازرسی شرایط خاصی دارند و رسیدگی و اقناع طرف مقابل وقت و انرژی زیادی از شما می گیرد، تصریح کرد: در برخی موارد ارجاعاتی به مجموعه بازرسی صورت می گیرد که فرد به نادرستی حقی را برای خود قائل می شود و بنای قانع شدن نیز ندارد، پاسخ به این پرونده ها هر چند دشواری های خاص خود را دارد اما نکته مهم برخورد درست با مردم و حفظ آرامش در چنین مواردی است.

مسجدی با تأکید براینکه مجموعه بازرسی همواره به مردم توجه جدی دارد، اظهار کرد: شیوه عملکرد اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان نوعی اطمینان خاطر برای مردم ایجاد می کند که برخورد درست با آنان و دادن بازخورد به مردم این اطمینان و آرامش خاطر را دو چندان خواهد کرد.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور ادامه داد: مجموعه بازرسی چشم و گوش و امین سازمان است که در عین رئوف بودن باید جدیت و هوشمندی لازم را نیز در مواجهه و رسیدگی به پرونده ها داشته باشد و همواره در هر شرایط خداوند را ناظر بر اعمالش بداند.

وی نظارت برخط و وجود صفحه کنترل مدیریتی را در انجام بهتر و دقیق تر ارزیابی ها مهم و ضروری دانست و گفت: ما با ایجاد فضای شیشه ای و شفاف در سازمان کاملا موافق هستیم و هیچ کس نمی تواند مانع این شود که ما سازمانی کاملا شفاف داشته باشیم.

مسجدی در پایان با تأکید بر اینکه مجموعه بازرسی مورد حمایت و تأیید سازمان است، خاطرنشان کرد: بازرسی چشم و چراغ سازمان است زیرا با دقت، هوشمندی و ظرافت مسائل را رصد کرده و هر خوب و بدی از چشم و گوش شما دور نمی ماند. ضمن آنکه حضور افراد متخصص در این مجموعه نیز بسیار کمک کننده و در پیشبرد اهداف تاثیرگذار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز