خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار مطرح کرد؛

پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی پارکینگ هشت‌ آباد مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۱۶۷

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: پروژه پارکینگ هشت‌ آباد واقع در خیابان توحید در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی حدود ۹۵ درصدی برخوردار است و امیدواریم ۲۶ آذرماه همزمان با روز ملی حمل‌ونقل به بهره‌برداری برسد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید خلیل منبتی در این خصوص افزود: یکی از مشکلاتی که در محدوده میدان شهدا و هسته مرکزی شهر با آن روبه‌رو هستیم؛ کمبود فضای پارک خودرو است، بر همین اساس احداث پارکینگ هشت‌آباد در دستور کار قرارگرفت.

وی اضافه کرد: پس از طی مراحل طراحی و کسب مجوزها عملیات احداث پارکینگ هشت‌آباد با ظرفیت ۲۷۲ جای پارک خودرو در خیابان توحید جنب بوستان توحید در نزدیک‌ترین محل به میدان شهدا در تاریخ ۱۱آذرماه سال ۹۹ آغاز شد.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: این پارکینگ با استفاده از تجهیزات به‌روز و سیستم‌های هوشمند در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در حال احداث است.

منبتی با بیان اینکه پارکینگ هشت آباد دارای ۲۰ هزار و ۱۱۲ مترمربع فضای مسقف و پنج هزار و ۲۴ مترمربع فضای غیر مسقف است، اظهار کرد: فونداسیون و اسکلت این پارکینگ بتنی و رمپ ورودی از خیابان توحید خواهد بود.

وی ادامه داد: پارکینگ هشت‌آباد در حال حاضر از حدود۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده امیدواریم ۲۶ آذر آماده بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز