خبرگزاری کار ایران

خوشه طلایی ساوه مثل همیشه خنثی در لیگ یک

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۱۹۹

تیم خوشه طلایی ساوه پس از حضور چند ساله در فوتبال، حال به ثباتی نسبی رسیده و در فصل جاری رقابت های لیگ مطابق معمول جز تیم های قابل احترام حاضر در مسابقات است.

به گزارش ایلنا، یکی از تیم های جا افتاده در لیگ آزدگان طی چند سال اخیر متعلق به استان مرکزی و شهر ساوه است. خوشه طلایی ثنا ساوه از همان سال اول حضور در لیگ یک،‌ تیم خوبی نشان داد که تحت مالکیت حسین پروزی همواره جز با ثبات ترین تیم های خصوصی در فوتبال ایران بوده است. شاید نبود استادیوم ورزشی مناسب در شهر ساوه و البته نداشتن زمین تمرین با کیفیت برای تمام دوازده ماه سال جز اصلی ترین دغدغه های این تیم باشد.

در فصل جاری سکان هدایت خوشه به مهدی پاشازاده مدافع اسبق تیم ملی و استقلال سپرده شده بود اما خیلی زود تغییر در کادر فنی طلایی پوشان اتفاق افتاد و یک استقلالی دیگر جانشین وی شد. محسن بیاتی نیا که طی چند بازی نتایج خوبی هم با خوشه گرفت در پایان هفته هفتم با توافق طرفین از این تیم جدا شد و باید دید در ادامه مسیر مسئولین خوشه چه تصمیمی برای انتخاب سرمربی جدید خواهند گرفت.

در آستانه دیدار تیم های پارس جم و خوشه طلایی از هفته دهم رقابت های لیگ یک، ساوه ای ها منتظر اتفاقات خوب هستند تا شاید تنها چند ساعت مانده به شروع بازی بتوانند با سرمربی جدید به توافقات نهایی رسند و از حضور وی روی نیمکت نیز بهره ببرند. ضمن اینکه ویروس سرما خوردگی در اردوی بازیکنان خوشه طلایی کمی نگرانی ها از این بابت را در تیم ئافزایش داده و به طور قطع 6 بازیکن خوشه طلایی شرایط حضور در تقابل با پارس جم را ندارند.

خوشه طلایی در حال حاضر با 13 امتیاز، 7 گل زده و 8 گل خورده در جایگاه هفتم قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز