خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون فوتبال ایران:

به صعود از دور گروهی رقابت های جام جهانی قطر امیدوار هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۷۳۸

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: امیدواریم با تلاش‌هایی که در حال انجام است تیم ملی فوتبال ایران از گروه خود در جام جهانی صعود کند.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج روز یکشنبه  - اول آبان ماه - در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال لرستان با بیان اینکه پدیده جام جهانی با هیچ رویداد ورزشی و فرهنگی در سطح دنیا قابل مقایسه نیست و امیدواریم شاهد صعود تیم ملی از گروه خودش باشیم، اظهار داشت: اعتقادم این است که همین که در جام جهانی هستیم و یک رویداد مهم را رقم می زنیم مفهومش این است که ما در مرکز ثقل جریانات فوتبالی دنیا قرار گرفته‌ایم. 

وی افزود: میلیاردها نفر این مسابقات را می‌بینند و فوتبالی‌ها دنیا را به دو قسمت تقسیم می‌کنند، آن‌هایی که در جام جهانی هستند و آن‌هایی که نیستند و ما جزو ۳۲ کشوری هستیم که در جام جهانی حضور داریم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران با تاکید بر اینکه خیلی امیدواریم که از گروه خود صعود کنیم و همه تلاش ما و شما باید این باشد که مردم را امیدوار کنیم به یک صعود مقتدرانه، افزود: ‬وقتی شما بهترین پشتیبانی و بهترین تدارک را هم نسبت به یک تیم داشته باشید نمی‌توانید ضمانت کنید حتماً صعود خواهید کرد یا حتماً در مسابقه‌ای برنده شوید اما تلاش ما این است این اتفاق رقم بخورد.

تاج یادآور شد: چهار سال قبل برای اولین بار در تاریخ فوتبال در رویداد جام جهانی ۴ امتیاز را گرفتیم و بهترین نتیجه تاریخی ما بود، امسال هم امیدواریم با تلاش همه این اتفاق رقم بخورد و صعود کنیم که زیبنده کشور بزرگ ایران است.

وی افزود: فوتبال ساحلی و فوتسال ایران در بهترین رنگینک رده بندی آسیا قرار گرفته اند و جایگاه خوبی بین تیم های جهان دارند در حالیکه این رشته های ورزشی کم خرج و پر سود هستند باید بیش از گذشته به این حوزه توجه شود.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: باید زمینه لازم برای ایجاد زمین فوتبال ساحلی در مناطق با استعداد و باظرفیت بالا را فراهم کرد که امیدواریم تا سال آینده با برنامه ریزی مدون اقدامات لازم در لرستان انجام شود.

تاج افزود: همچنین توسعه فوتبال بانوان باید در دستور کار قرار گیرد چراکه از اهداف ضروری فدراسیون فوتبال می باشد اما پس از شیوع کرونا تعطیل شد و اکنون اقدامات لازم برای از سرگیری مسابقات در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد یک باشگاه ورزشی مناسب، تخریب یک زندان است بیان کرد: با این امر بسیاری از جوانان فعال خواهند بود و آسیب های اجتماعی کاهش می یابد که در این راستا ۵۰ زمین چمن با همکاری بنیاد مستضعفان در کشور احداث می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور با تاکید بر اینکه از خیبر خرم آباد هم تشکر می‌کنم که در لیگ یک دارد کار می‌کند و بسیار امیدوارم به لیگ برتر بیاید، افزود: به عقیده من ایجاد یک باشگاه درست یعنی تخریب یک زندان، بسیاری از جوانان فعالانه در باشگاه‌ها کار می‌کنند و امروز هم راه درست ایجاد باشگاه و رفاهیات خوب برای جوانان است؛ خوشبختانه در لرستان یک باشگاه را ایجاد کرده اند و اداره می کنند و در بقیه استان‌ها هم این امر باید دنبال شود.

به گزارش ایلنا، مجمع انتخاباتی هیات فوتبال لرستان امروز با حضور مهدی تاج رییس‌ فدراسیون فوتبال ایران ، سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش جوانان استان و اعضای این مجمع در سال همایش دانشکده اقتصاد دانشگاه لرستان برگزار شد.

ولی الله خسروی تنها کاندیدای مجمع انتخاباتی هیات فوتبال لرستان بود که از ۲۵ رای اخذ شده موفق به کسب تمامی آرا شد و به مدت چهار سال ریاست هیات فوتبال استان را برعهده گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز