خبرگزاری کار ایران

معاون میراث فرهنگی استان خبر داد؛

اهدای پروانه فعالیت موزه دیانت به آموزش‌و‌پرورش قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۱۲۵

معاون میراث‌فرهنگی قزوین گفت: پروانه فعالیت موزه فرهنگ و آموزش واقع در مدرسه تاریخی دیانت در جلسه هیأت امنای این موزه از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به آموزش‌و‌پرورش قزوین اهدا شد.

به گزارش ایلنا، احسان نورانی با اعلام این خبر گفت: در موزه فرهنگ و آموزش قزوین که در مدرسه  تاریخی دیانت راه‌اندازی شده، آثار و اشیاء مربوط به ۱۰۰ساله اخیر آموزش و پرورش استان با پیگیری‌های ابراهیم صفاری معلم پیشکسوت از سطح مدارس و افراد مختلف جمع‌آوری و به معرض نمایش گذاشته شده‌است.

معاون میراث‌فرهنگی قزوین با اشاره به صدور مجوز فعالیت این موزه اظهار کرد: پروانه فعالیت و بهره‌برداری از موزه فرهنگ و آموزش با عنایت به ماده ۳۹ فصل پنجم آیین‌نامه مدیریت، ساماندهی، نظارت و حمایت از مالکان و دارندگان اموال تاریخی– فرهنگی منقول مجاز مصوب ۱۰/۵/۸۴ هیأت وزیران و بخشنامه شماره مورخ ۹/۵/۸۹ معاون اول رئیس جمهور، از سوی اداره‌کل موزه‎های کشور صادر شده و به مدت یک‌ سال اعتبار دارد که قابل تمدید است.

نورانی خاطرنشان کرد: این موزه گوشه‌ای از تلاش فرهنگیانی است که با عشق و علاقه به تعلیم و تربیت پرداختند و گام ارزشمندی برای شناساندن آموزش و پرورش استان به شهروندان و گردشگران است تا با تاریخچه این نهاد مهم تربیتی در استان آشنا شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز