خبرگزاری کار ایران

پرکاس: اگر کریمی بگوید شناختی روی صنعت نفت نداشته جوک‌ گفته است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۱۱۷

صنعت نفت آبادان که این روزها اوضاع خوبی در لیگ برتر ندارد، با انتقاد سرمربی اسبق خود روبه رو است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،  نفت آبادان اولین تیمی بود که در لیگ برتر به رضا پرکاس اعتماد کرد.  با این حال  تنها 6 هفته بعد از شروع  فصل بیست و دوم لیگ برتر، او برکنار شد. تغییرات مدیریتی، عدم کسب نتایج خوب، اختلاف نظر با بعضی بازیکنان نظیر طالب ریکانی و فشار هواداران از عوامل امضای حکم برکناری سرمربی نفتی‌ها بود.

از آنجا که سرمربی اسبق صنعت نفت پیش از این در آلمان زندگی می‌کرد، به همراه تصویر بدرقه‌ای که توسط باشگاه منتشر شد، همه در انتظار خروجش از ایران بودند ولی با این حال پرکاس در ایران ماند و  بعضی مواقع به عنوان کارشناس راهی برنامه تلویزیونی می‌شود.

وی این هفته کارشناس بازی مس کرمان و صنعت نفت آبادان شد. اگر چه در ایران معمولاً‌ کمتر مربی بعد از برکناری دست به چنین کاری می‌زند، اما  پرکاس که به گفته خودش در مکتب آلمان مربیگری را آموخته و در کشورهای حوزه خلیج فارس فعالیت داشته رویه متفاوتی پیش رو گرفته است.

او بعد از ثبت دومین شکست متوالی شاگردان فیروز کریمی، تاکتیک ها و نفرات مورد استفاده جانشینش را نقد و اعلام کرد اگر کریمی بگوید با بازیکنان و وضعیت تیم آشنایی نداشته جوک گفته است.

با این اوصاف به نظر می رسد پرکاس قصد دارد از این پس صنعت نفت آبادان را در قامت کارشناس مورد بررسی قرار دهد. کریمی علاوه بر مشکلات و مسائل جاری تیمش، باید حواسش را معطوف به کارشناسی کند که بزرگترین منتقد وی است.

این در حالی است که زردپوشان آبادانی با 5 امتیاز قعرنشین لیگ برتر هستند و بعضی هواداران نفت آبادان معتقدند با این وضعیت تیم از لیگ برتر سقوط خواهد کرد. در این میان احمد پارو مدیرعامل آبادانی‌ها از شفر به کریمی رسید، تحت فشار انتقادات هواداران قرار دارد. وی که با برکناری پرکاس رضایت بسیاری از هواداران برزیلی‌ها را جلب کرد، حالا بابت انتخاب کریمی مورد نقد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز