خبرگزاری کار ایران

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت:

ثبت‌نام وام‌های دانشجویی علوم پزشکی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۲۷۲

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز ثبت نام وام های دانشجویی در سال تحصیلی 1402-1401 خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، علی اکبر محمدی با بیان اینکه تنها رسالت صندوق رفاه توجه به دانشجویان کم بضاعت و ایجاد زمینه رشد برای این دانشجویان است، اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که در زیرساخت های رفاهی شرایطی ایجاد کنیم تا دانشجویان عزیز بتوانند با آرامش خاطر بیشتری به تحصیل خود ادامه دهند.

 محمدی در ادامه از آغاز ثبت نام وام های دانشجویی خبر داد و گفت: شیوه نامه اعطای وام های تحصیلی، ودیعه مسکن، ضروری، ازدواج ، تولد فرزند و وام شهریه به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شده است و دانشجویان می توانند طبق دستور العمل اجرایی جهت ثبت نام اقدام نمایند و از فوائد این وام ها بهره مند شوند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان در خصوص مهلت ثبت نام دانشجویان برای وام های ابلاغ شده تشریح کرد: دانشجویان می توانند حداکثر تا 30 دی ماه برای ثبت نام وام تحصیلی، تا 15 دی ماه برای وام های ضروری و ودیعه مسکن و تا 5 اسفندماه برای ثبت نام وام های ازدواج و فرزندآوری و همینطور وام شهریه اقدام نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز