خبرگزاری کار ایران

امشب؛ پایان مهلت ثبت‌نام داوطلبان آزمون ارشد علوم پزشکی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۹۳۲

مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ امشب به پایان می‌رسد.

به گزارش ایلنا، مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ ساعت ۲۴ امروز دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه سال جاری از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به پایان می‌ر سد.

همچنین داوطلبان می‌توانند نسبت به ثبت نام جدید یا ویرایش یا تکمیل مدارک در زمان یاد شده اقدام کنند و افرادی که قبلاً کد پیگیری پرداخت موفقیت آمیز را دریافت کرده ولی موفق به ثبت نام نشده‌اند، درمدت تمدید، برای ثبت نام مطابق بند ٢-٣ صفحه ٢٨ دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون با وارد کردن کد ملی بقیه مراحل را انجام دهند.

مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت اعلام کرد؛ پس از اتمام ثبت نام و ویرایش، به هیچ عنوان اطلاعات ثبت نام، رشته امتحانی و حوزه امتحانی تغییر نخواهد کرد. درطول مدت زمان ثبت نام، تصحیح و ویرایش اطلاعات ثبت شده (به جز کد ملی) امکانپذیر است.

داوطلبان پس از اتمام ثبت نام نهایی و قبل از اتمام مهلت ثبت نام و ویرایش، از فرم ثبت نام پرینت گرفته شده و کلیه اطلاعات را بررسی کنند تا در صورت لزوم تصحیح و کامل شود. لازم است این فرم پس از اتمام ثبت نهایی، جهت ارائه در مواقع لزوم نگهداری شود.

هزینه‌های پرداخت شده ثبت نام به هیچ عنوان قابل مسترد شدن نیست. 

ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir انجام می‌شود.

داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده اند یا به تازگی می‌خواهند ثبت نام کنند و یا فقط یک رشته امتحانی ثبت نام کرده اند و در رشته امتحانی دوم نیز می خواهند ثبت نام کنند و افرادی که نیاز به تصحیح و ویرایش اطلاعات و مدارک خود یا ارسال مدارک جدید دارند در مهلت باقیمانده می‌توانند اقدام کنند.

آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در روزهای ۵ و ۶ خردادماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز