خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد؛

کشف بیش از 19 کیلو گرم تریاک درخرم آباد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۲۲۷

فرمانده انتظامی لرستان، از کشف 19 کیلو و 500 گرم تریاک و دستگیری یک متهم در شهرستان خرم آباد خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار" یحیی الهی" در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر این که شخصی قصد وارد کردن مقادیری مواد مخدر از یکی از استان های جنوبی به لرستان را دارد، پی گیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر  استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان، افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان با اشراف اطلاعاتی، موفق به شناسایی خودروی سمند حامل مواد مخدر شدند که پس از هماهنگی قضائی با تعقیب و گریز موفق شدند در پلیس راه خرم آباد آن را متوقف و در بازرسی به عمل آمده  19 کیلو و 500 گرم تریاک را کشف کنند.

سردار الهی با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه و تحویل وی به مراجع ذی صلاح، خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با مجموعه انتظامی است.

فرمانده انتظامی لرستان، در پایان از شهروندان خواست، برای مقابله با سوداگران مرگ و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع  دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز