خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور:

هیچکس حق برداشتن حاکمیت ملی را از ایران ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۲۶

جوانان امروز ما باید با همین بصیرت دشمن را بشناسند و وارد میدان شوند و از مرزهای کشور خود محافظت کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه حق حاکمیت ملی قانون اساسی ماست، تاکید داشت: هیچ‌کس نمی‌تواند این حاکمیت ملی را از ایران بگیرد.

به گزارش ایلنا از آمل، سردار محمدرضا نقدی در بخش دوم از برگزاری کنگره ملی شهیده شاخص سیده‌طاهره هاشمی که در اریکه آریایی شهرستان آمل برگزار شد، با بیان اینکه قیام حضرت زینب(س) بعد از واقعه کربلا با هیچ قطعه‌ای از تاریخ قابل مقایسه نیست، یادآور شد: این عظمت روحی، بزرگی و کرامتی در هیچ مکتبی جز اسلام ناب محمدی قابل حصور و مشاهده نیست.

وی با اشاره به اینکه شهیده سیده‌طاهره هاشمی از همین مکتب بلند شده است، افزود: دختری ۱۴ ساله‌ای که میدان‌دار مکتب اسلامی است و در سن‌ و سالی که بدون توجه به علائق شخصی، آزادانه با کرامت و فضیلت به حفظ شهر و کشور خود در مقابله با منافقین می‌پردازد و به آزادی بشریت می‌اندیشد.

نقدی با تاکید بر اینکه دغدغه این شهیده در آن سال‌ها مبارزه با ظلم و استکبار و آزادی نوع انسان و حاکمیت اسلام بوده است، ابراز داشت: این حرکت فقط در مکتب حضرت زینب(س) و حسین‌بن‌علی(ع) دیده می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اعلام اینکه حرکت شهدا در کشورمان عظمتی است که امروزه دنیای استکبار را زمین‌گیر کرده است، اذعان داشت: با توجه به نامه‌ای از این شهیده به رزمندگان اسلام با تفسیرش می‌توان یک کتاب نوشت که به گونه‌ای حرفش را با آمریکا، دنیا و صهیونیزم مطرح می‌کند.

وی با بیان اینکه در آن زمان بسیاری از کسانی که به دروغ شعار مرگ بر آمریکا می‌دادند را به خوبی تشخیص داده بود و تاکید کرده است که سازشی صورت نگیرد، تصریح کرد: جوانان امروز ما باید با همین بصیرت دشمن را بشناسند و وارد میدان شوند و از مرزهای کشور خود محافظت کنند.

نقدی خاطرنشان کرد: بسیاری هنوز فرق میان نرمش و سازش را نمی‌دانند و به یاد ندارند وقتی دشمن سرزمین ما را اشغال کرد به عظمت جنگیدیم و حقانیت خود را به دنیا ثابت کردیم.

کوچک‌ترین تعرضی را به حاکمیت ملی نمی‌پذیریم

این مسئول حق حاکمیت ملی قانون اساسی ماست و کسی نمی‌تواند ایران را از این حق قانونی محروم کند، گفت: پرونده‌ای که امروز در ژنو در جریان است به سطری کمتر از آن رضایت نمی‌دهیم و کوچک‌ترین تعرضی را به حاکمیت کشورمان قبول نمی‌کنیم و دشمن بداند این خط قرمز ماست.

وی با تاکید براینکه راه شهدا و امام راحل‌(ره) ما موجب بیداری اسلامی بسیاری از کشورهای عربی شده است و مساله بیداری بسیار عمیق است، بیان داشت: اگر کسی فکر کند می‌تواند این بیداری را سرکوب کند، اشتباه است به طوری‌که این حرکت یک شعه فرزانی است که با زورگویی‌های آمریکا و اروپا خاموش نمی‌شود.

نقدی با اعلام اینکه امروز دشمنان اسلام از پیشرفت‌های علمی ما وحشت دارند، ابراز داشت: کشوری که بی‌سواد بوده و از خود یک سلاح دفاعی از خود نداشته، امروز دشمن از توان علمی ما هراس دارد و مجبور است برای مذاکره التماس کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه باید دستاوردهای عظیم نظام اسلامی را حفظ کنیم، یادآور شد: مسئله ما و آمریکا یک مسئله ماهیتی است و این نیست یک اختلافی میان دو نفر ایجاد شده باشد و به مرور زمان بخواهند رفع کنند و دشمن باید توبه کند و حق و حقوق ایران را بازگرداند و تا زمانی که ماهیت خود را تغییر ندهد قابل اعتماد نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز