خبرگزاری کار ایران

شهیم: گلزنی در لیگ محلات هم سخت است/ خوشحالم با گلزنی جواب اعتماد قلعه‌نویی را دادم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۵۲۱

بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان می‌گوید گلزنی در فوتبال سخت است و برای این موضوع فرقی بین لیگ برتر و لیگ محلات نیست.

امیر شهیم در گفتگو با ایلنا، پیرامون پیروزی گل گهر سیرجان مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته هشتم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. شرایط طوری پیش رفت که توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. تیم هجومی داریم و خیلی حمله می‌کنیم در این مسابقه از موقعیت‌هایمان خوب استفاده کردیم. بعد از گل دوم آنها انسجام تیمی خودشان را از دست دادند. 

وی افزود: وقتی امیر قلعه‌نویی به بنده و دیگر جوانان تیم اعتماد می‌کند، طبیعی است که با تمام تلاش در زمین حاضر شویم و به دنبال پاسخ به کادر فنی باشیم. خدارا شکر در اولین بازی، اولین گل را به ثمر رساندم. اینکه گفتید گل زدن در لیگ برتر سخت‌تر است یا لیگ یک؟ باید بگویم که گلزنی در همه رقابت‌ها حتی لیگ محلات هم سخت است. 

بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: با توکل به خدا و زحمات کادرفنی و بازیکنان توانستیم صدرنشین شویم. ما در بازی نفت مسجد سلیمان،‌ با تمام وجود در زمین حاضر شدیم تا در صورت امتیاز از دست دادن رقبا به صدر برسیم. خدا را شکر با برد پرگل این اتفاق اتفاد. 

شهیم در پایان گفت: آرزوی هر بازیکنی این است که به تیم ملی کشورش برسد. با تمام وجود تلاش می‌کنم تا در سال‌های آتی به لباس تیم ملی برسم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز