خبرگزاری کار ایران

آرام و بی سرو صدا در روز توقف مدعیان؛

ارتش ژنرال به صدر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۶۳۹

بعد از پرونده بازیکن گابنی و حواشی مربوط به آن، قلعه نویی و دستیارانش با بازبینی در تصمیمات، از گل‌گهر در فصل بیست و دوم لیگ برتر تیم مدعی قهرمانی ساختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در سال‌های اخیر تیم‌های امیر قلعه نویی بیش از هر چیز دیگری اسیر حواشی شدند. در همین رابطه فصل گذشته مهاجم گابنی این تیم غیرمجاز و 7 امتیاز فیروزه‌ای پوشان کویر سیرجان، کسر شد. قلعه نویی بارها از ناراحتی‌اش درباره این مسئله اظهار نظر کرد اما تصمیم گرفت این موضوع را به نحوی دیگر جبران کند.

یکی از عواملی که انگیزه کادرفنی گل گهر را در فصل بیست و دوم افزایش داد، پرونده فصل پیش مهاجم گابنی بود. آنها در فصل نقل و انتقالات ابتدا روی حفظ شاکله تیم تمرکز کردند با کمترین میزان قطع همکاری یا جدایی بازیکنان کار خودشان را ادامه دادند. در حالی که بازیکنان مهمی مانند سعید صاقی و میلاد زکی‌پور برای پیشرفت فوتبالی ترجیح دادند این تیم را ترک کنند.

با این همه قلعه‌نویی ترجیح داد برای هر پستی چند گزینه خوب در اختیار داشته باشد. او نیمکت ذخیره خود را با بازیکنان جوانی چون درخشان مهر و امیر شهیم پرُ کرد. با جذب  وسلی بازیکن برزیلی و تمرینات فشرده برای بایناما، از بازیکنان خارجی‌اش نمایش بهترین کارایی را در زمین مسابقه گرفت.

از سوی دیگر با آرامشی که پیرامون تیم گل گهر ایجاد شد بازیکنانی نظیر رضا شکاری، نوید عاشوری و مهدی تیکدری به اوج آمادگی خود رسیدند و آنها در بسیاری از بازی‌ها تاثیرگذار ظاهر شدند. در یکی از تمرینات این تیم،  عملکرد بازیکنان داخل اسکوربرد ورزشگاه به نمایش درمی‌آمد تا بازیکنان به صورت تصویری متوجه نقاط ضعف و قوت خود شوند.

محمد خدابنده لو هم با وجود اینکه در ابتدای فصل جاری به گل گهر پیوست، رفته رفته جایگاه خودش را در ترکیب سیرجانی‌ها پیدا کرد و حتی در دوران اسکوچیچ به اردوی تیم ملی هم دعوت شد. 

آنها بعد از طی شدن بازیهای ابتدایی فصل، حالا نشانگر تیم مدعی هستند.  آنها قصد دارند با کمترین میزان حاشیه در لیگ برتر به میدان بروند.

دستیاران قلعه‌نویی حتی بعد از شکست مقابل استقلال، تلاش کردند انتقادی از داوری نداشته باشند و اعلام پنالتی را پذیرفتند. در نتیجه این تصمیمات درست، گل‌گهر در شبی که مدعیان قهرمانی مقابل هم قرار می‌گرفتند، کم صدا اما پرگل به صدر جدول رسید. در واقع نفت مسجد سلیمان، موتور محرک شاگردان قلعه‌نویی برای امضای صدرنشینی بود. 

حالا باید دید آنها در هفته‌های آتی همین روند را دنبال خواهند کرد و به مسیر درست‌شان ادامه می‌دهند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز