خبرگزاری کار ایران

جعفری: بعد از گل دوم نفت مسجد سلیمان پاشید/ اعتماد کادرفنی به جوانان ارزشمند است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۹۰۹

بازیکن جوان گل‌گهر سیرجان معتقد است بازیکنان نفت مسجد سلیمان بعد از گل دوم تمرکز خود را از دست دادند و اختلاف گل دو تیم به دست آمد.

امیر جعفری در گفتگو با ایلنا، پیرامون پیروزی گل‌گهر سیرجان مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته هشتم لیگ برتر، اظهار داشت: نفت مسجد سلیمان تیم خوبی است و تحت هدایت رضا مهاجری نمایش‌های خوبی داشته است؛ اما در این بازی تیم ما از موقعیت‌هایش خوب استفاده کرد. پیش از بازی با روحیه‌ای که امیر قلعه‌نویی به تیم تزریق کرد شرایط روحی تیم به خوبی برای برد پرگل آماده شد.

وی در پاسخ به اختلاف 5 گل تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: تا زمانی که بازی یک بر صفر بود، شرایط این تیم خوب بود؛ اما وقتی گل دوم را دریافت کردند تیم آنها از هم پاشید. در ادامه هم با ورود محمد خدابنده‌لو، نوید عاشوری و کی‌روش استنلی به عنوان بازیکن تعویضی، شرایط تیم تقویت شد و  به نفع ما عوض شد. 

بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تصریح کرد: ما از قبل می‌دانستیم رقبای مدعی صدرنشینی با یکدیگر مسابقه دارند و احتمال از دست دادن امتیاز آنها وجود دارد. بنابراین با تمرکز بالا در این مسابقه حاضر شدیم و به دنبال پیروزی بودیم. 

جعفری در پاسخ به اینکه آیا فکر می‌کرد به عنوان بازیکن جوان به وی و امیر شهیم اعتماد شود،‌ گفت: با اینکه در پست بنده، شایان مصلح و پست شهیم، مرتضی تبریزی وجود داشت، امیر قلعه نویی به بنده و شهیم  اعتماد کرد و ارزشمند است. خدا را شکر که توانستیم در زمین مسابقه پاسخ اعتماد کادرفنی را بدهیم. در مورد اینکه گفتید شاید فرصت بازی به بنده کم برسد هر وقت کادرفنی صلاح بداند با تمام وجود در زمین حاضر می‌شوم و در غیر این صورت هم آروزی موفقیت برای تیم دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز