خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان قزوین:

نباید با کارنکردن بهانه دست دشمن دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۱۲۹

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: دشمنان در کارهایی که انجام می‌دهند دلشان برای ما نمی‌سوزد؛ البته ما هم باید کار کنیم و بهانه دست دشمن ندهیم، باید جوانان و کشور را حفظ کنیم، اگر کار و تلاش برای رضای خدا باشد، هیچ‌گاه احساس خستگی نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رجب رحمانی در نشست هم اندیشی با اعضای شورای شهر قزوین که شامگاه روز گذشته در صحن علنی شورا برگزار شد، گفت: ما خدمتگزار آحاد ملت هستیم و فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است، در رابطه با شورا هم شاهد تلفیقی از تجربه و شور جوانی هستیم و این شورا قوی است.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین ادامه داد: مجموعه نمایندگان استان دلسوز هستند و در سال گذشته به خاطر انسجام موجود بودجه قزوین از 450 میلیارد به یک‌هزار و 250 میلیارد افزایش پیدا کرد.

وی عنوان کرد: مدیریت استراتژیک موضوع خوبی است، بی تدبیری می‌تواند یک کشور و مملکت را به تباهی بکشاند، پیامبر اسلام هم بیان کرده‌اند که من برای امت خودم از فقر نمی‌ترسم ولی از سوء تدبیر می‌ترسم، مدیریت بویژه در شهرداری که به پیشگیری و آینده نگری نیاز دارد مهم است، البته قزوین مخزن نیرو است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس ادامه داد: بودجه یکی از شاخصه‌های مهم در توسعه است و استان شدن قزوین باعث شد ردیف بودجه‌‌ای آن جدا شود، همچنین در حوزه ارزش افزوده بنا شده مالیات حدود 47 ردیف شغلی در استان پرداخت شود که درصورت تحقق مبلغ کلانی خواهد شد.

این جلسه با حضور دو نماینده قزوین، آبیک و البرز و رئیس مجمع نمانیدگان استان برگزار شد و در آن هر یک از اعضای شورای شهر نظرات و دغدغه‌های خود در حوزه مدیریت شهری را مطرح کردند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز