خبرگزاری کار ایران

قالیباف در آغاز هفته وحدت:

وحدت مسلمین از آموزه‌های اصیل و اساسی قرآن کریم است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۰۳۴

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز وحدت مسلمین از آموزش های اصیل و آموزه های اساسی قرآن کریم است و ما در سایه نبی مکرم اسلام و قرآن کریم از همه دشمنان دین خدا و رسول خدا، کفار، منافقین و مشرکین برائت می جوییم. شرط انکارناپذیر به جا آوردن دستورات الهی برائت جستن از اینها است.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی گفت: فرا رسیدن ولادت رسول اکرم (ص) را به تمامی خواهران و برادران دینی خود در سراسر جهان تبریک و تهنیت عرض می کنم. همچنین آغاز هفته وحدت را نیز گرامی می دارم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در آغاز هفته وحدت، این ایام را به تمامی برادران اهل سنتِ خود تبریک عرض می کنم، تصریح کرد: هفته وحدت نمادی از تبلور عینی، همدلی و حرکت های همه جانبه و دوشادوش بین تشیع و اهل سنت با یکدیگر در تمامی عرصه های خدمت به ایران عزیز و انقلاب اسلامی است، چه در دوران دفاع مقدس و چه در حوادث داخلی، هر کجا که نیاز به حضور، جانفشانی و تقدیم شهید بوده، اهل سنت و اهل تشیع در کنار یکدیگر توانستند هر روز ایران عزیز را قوی تر کنند.

وی افزود: رمز پیروزی ما، وحدت و یکپارچگی همه فرقه های مختلف در ایران عزیز است. در اینجا لازم می دانم بگویم آنهایی که به تعبیر مقام معظم رهبری، شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی هستند، هر دو، دو لبه یک قیچی بوده و به گونه ای عمل می کنند که مسلمانان را به جان یکدیگر بیاندازند و در حقیقت آب در آسیاب رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار می ریزند و آنها دشمنان قسم خورده ما هستند.

دکتر قالیباف ادامه داد: امروز وحدت مسلمین از آموزش های اصیل و آموزه های اساسی قرآن کریم است و ما در سایه نبی مکرم اسلام و قرآن کریم از همه دشمنان دین خدا و رسول خدا، کفار، منافقین و مشرکین برائت می جوییم. شرط انکارناپذیر به جا آوردن دستورات الهی برائت جستن از اینها است.

رئیس قوه مقننه با تاکید بر اینکه لازم می دانم هفته نیروی انتظامی را به همه عزیزان و خدمتگزاران در فرماندهی کل انتظامی تبریک و تهنیت عرض کنم، عنوان کرد: انصافاً مجموعه فرماندهی کل انتظامی در تمامی شرایط کشور، چه در برقراری امنیت و چه در رشد و توسعه اقتصادی کشور و رسیدگی به امورات جاری و در تمامی شئونات زندگی مردم اثرگذار هستند. از اینجا درود می فرستیم به روح پرفتوح شهدای فرماندهی کل انتظامی و خداقوت می گوییم به همه عزیزانی که در اقصی نقاط کشور و در کوه های سر به فلک کشیده شمال غرب تا دریای نیلگون خلیج فارس در تمامی شرایط تلاش می کنند و برای تمامی این عزیزان آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: لازم می دانم روز ملی عشایر را نیز تبریک و تهنیت عرض کنم، عشایری که در دوران دفاع مقدس درخشیدند و شهدای بزرگی را در این دوران برای امنیت کشور، تقدیم انقلاب کردند. عشایر به تعبیر حضرت امام خمینی (ره)  ذخایر انقلاب هستند و امروز نیز در تولید ملی و اقتصاد مقاومتی نقش جدی دارند و مجاهدین این عرصه نیز هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز