خبرگزاری کار ایران

داوطلبان هلال‌احمر شناسنامه‌دار می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۳۰۵

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به این که توانمندسازی داوطلبان در دستورکار هلال احمر است، تاکید کرد: داوطلبان این جمعیت بزودی شناسنامه دار خواهند شد.

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند در جلسه شورای معاونین جمعیت هلال احمر گفت: امروز ضرورت دارد تا پیشنهادات مردم برای بالا بردن کیفیت خدمات رسانی در پیاده روی اربعین حسینی جمع آوری شود. در بحث آموزش باید امدادرسانی و کمک‌های اولیه برای رانندگان حمل و نقل عمومی نظیر کامیون و اتوبوس، دانش آموزان مدارس، دانشگاه ها و دهیاران جدی گرفته شود. به عبارتی باید بحث آموزش کمک‌های اولیه به همه مردم جدی‌تر دنبال شود.

رئیس جمعیت هلال احمر توضیح داد: مدل مدیریت داوطلبان هلال احمر ما الگویی موفق در دنیا است و به همین دلیل باید اقدام به جذب حداکثری داوطلبان هلال احمر در کشور کرد. داوطلبان ما باید شناسنامه‌دار شوند و مهارت‌ها و تخصص آنها باید کاملا مشخص شود. از بین داوطلبان باید گروه داوطلبان فعال نیز شناسایی شوند تا در مواقع بحران بتوان از متخصصان استفاده کرد.

کولیوند اضافه کرد: رئیس جمهوری روز گذشته از خدمات هلال احمر در اربعین حسینی قدردانی کردند. علاوه بر این وزیر بهداشت بر هم افزایی با مقامات عراقی تاکید کرد. به دلیل این موفقیت باید گزارش کاملی به صورت مقاله از عملیات اربعین آماده شود و به صلیب سرخ تحویل داده شود زیرا ما هیچ تجمع انبوهی به بزرگی اربعین حسینی نداریم و صلیب سرخ باید در جریان این اقدام هلال احمر ایران قرار بگیرد. 

کولیوند در ادامه افزود: ما باید جمعیت های ملی دیگر هلال احمر را مثل افغانستان، پاکستان، اروپا و آفریقا را در عملیات سال بعد درگیر کنیم تا فرهنگ تشیع و اربعین حسینی اشاعه پیدا کند.

رئیس جمعیت هلال احمر در پایان بر لزوم راه اندازی یک کمپین جمع‌آوری داروهای مازاد خانه‌ها تاکید کرد و گفت: می‌توانیم این داروها را در اختیار افراد نیازمند قرار دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز