خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

امدادگران و نجات گران پایگاه‌های امداد و نجات بیمه می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۰۳۳

رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به تفاهم نامه با سازمان تامین اجتماعی گفت: همه امدادگران و نجات گران در پایگاه‌های امداد ونجات مشمول بیمه خواهند شد.

«پیرحسین کولیوند» رییس جمعیت هلال احمر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره بیمه امدادگران و تفاهم نامه با سازمان تامین اجتماعی گفت: جمعیت هلال احمر ماموریت های خاص خود را دارد و کمک کننده به اقشار مختلف است و در امدادرسانی های خود هیچ تبعیضی قائل نمی شود.

وی ادامه داد: این امدادرسانی های بی وقفه توسط امدادگران داوطلب جمعیت هلال احمر در داخل خاک ایران و در مراسمی همچون اربعین در خارج از خاک ایران صورت می گیرد و این عزیزان بدون این که حقوق متناسبی داشته باشند، با جان و دل در خط مقدم امدادرسانی به مردم هستند.

رییس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: جامعه هدف ما ۲۲ هزار امدادگر و نجات‌گر هستند که با سازمان امداد و نجات فعالیت کرده و همکاری می‌کنند.

کولیوند ادامه داد: امدادگران و نجات گران در پایگاه‌های امداد و نجات مشمول این بیمه خواهند شد. این افراد باید در سایتی که اعلام خواهد شد ثبت نام کرده و سپس روند آن انجام خواهد شد.

رییس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه مساله بیمه امدادگران نیز بر اساس تفاهم نامه با سازمان تامین اجتماعی قابل حل خواهد بود و سبب می‌شود تا حمایت‌گری از امدادگران مطلوب شود، خاطرنشان کرد: ما باید قدردان امدادگران داوطلب باشیم و از آن‌ها حمایت کنیم و مشخصا تلاش خواهیم کرد تا با کمک مجلس، وضعیت امدادگران بهبود یابد.

وی با اشاره به بهبود وضعیت حقوق امدادگران گفت: هنوز هم کسی در این خصوص به ما کمکی نکرده است اما باتوجه به اینکه به امدادگران وعده داده بودیم که برای بهبود وضعیت حقوق آن‌ها تلاش خواهیم کرد، این اقدامات را انجام دادیم.

کولیوند تصریح کرد: در حال تلاش هستیم تا انشالله دولت هم در این زمینه با ما همراه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز