خبرگزاری کار ایران

فروش نبشی پلاستیکی با کیفیت در مراکز خرید و فروش ابزار آلات ساختمانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۶۷۳

با توجه به پیشرفت علم ابزار و یراق آلات به روز و پیشرفته تری در حال تولید می باشد و بسیاری از مشکلات و معضلات موجود را تا حد زیادی برطرف ساخته است.

یکی از مناسب ترین گزینه ها جهت محافظت در برابر لبه های تیز گوشه کالا در بسته ها و حمل نقل نبشی پلاستیکی پله ستون پارکینگ حیاط است. هنگامی که کالاها بسته بندی می گردند چه به صورت کارتن باشند یا پالت از نبشی ها استفاده می شود چرا که احتمال آسیب دیدگی و له شدگی گوشه های کالا به شدت بالا می رود به همین منظور از نبشی های مقوایی، فیبری و پلاستیکی استفاده می شود تا با مقاومت و استقامتی که دارند موجب یکپارچه شدن کالا در زمان حمل و بسته بندی شود. فرآیند به این صورت خواهد بود که نبشی ها با ایجاد ستون های مقاومی در کنج ها از به هم ریختگی، از هم گسیختگی و بر هم خوردن تعادل کالا جلوگیری می کند.

هنگامی که به نمایشگاه های عرضه محصولات مراجعه می کنید مانند سایت آراد برندینگ، شاید با خود بپرسید که قطعات مورد استفاده برای طراحی و اجرا از چه متریال و جنسی ساخته شده اند. ساده است باید بگوییم که نبشی پلاستیکی و فلزی غرفه برای اجرای سازه های نمایشگاهی از نقش بی بدیلی برخوردار بوده است. در واقع این صنعت کمک می نماید تا ایده خلاقانه طراح و اجرای منحصر به فرد پیمانکار برای نمایش انواع فعالیت ها و تکنیک های فروش به بار نشیند.

فروش نبشی پلاستیکی

از آن جایی که تولید کننگان انواع نبشی در ایران مشغول به کارند شما با مراجعه به مراکز معتبر خرید میتوانید بهترین قیمت روز نبشی پلاستیکی را بیابید زیرا رقابت در هر حوزه ای باعث پیشرفت میشود از این رو تولیدکنندگان نبشی پلاستیکی همواره در تلاش اند تا اصولی ترین و پر کاربردترین نبشی پلاستیکی را همراه با بهترین کیفیت در مواد ساخت بکار ببرند تا سهم بیشتری از این بازار را داشته باشند مصرف کنندگان نبشی پلاستیکی اکثرا در حوزه تجارت اند یا خود تولیدکننده محصولی هستند و از نبشی پلاستیکی برای حمل نقل کالا و محصول استفاده میکنند.

فروش نبشی پلاستیکی با کیفیت در مراکز خرید و فروش ابزار آلات ساختمانی

 نبشی پلاستیکی در ارسال سنگ های صادراتی، صیفی جات، میوه ها، لوستر ها، وسایل شکستنی، باربری ها و ... استفاده های پر کاربردی دارد. وقتی اسم نبشی به گوش میرسد حواسمان به نبشی هایی می رود که اکثرا برای ساختمان ها و ساخت خانه ها مصرف میشود اما نبشی پلاستیکی کاربرد بیشتری نسبت به همه ی آن ها دارد و  فروش نبشی پلاستیکی قیمت کمتری را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد جنس مصرفی در نبشی پلاستیکی مقاوم است و در رنگ های متنوع ای تولید میشود رنگ های متنوع برای زیبایی بسته بندی به کار می آید و در موارد خاصی میتواند تشخیص محصول کالا را ساده تر کند.

نبشی پلاستیکی ستون پارکینگ

ضربه گیر های پلاستیکی به دلیل قابلیت ارتجاعی امکان دریافت ضربه های تنش و ناگهانی را به خوبی دارا بوده با قابلیت پوشش 110 درجه ای زوایا و کنج ها را به خوبی پوشش می دهد. محافظ های ستون پلاستیکی امکان نصب را بر روی دیوارها، کنج دیوار ها و چهار گوشه ستون های مربعی شکل ارائه می دهند. در گذشته هنگام بستن طناب یا تسمه به دور کارتن ها یا بسته بندی محصولات در صورتی بیش از حد کشیده می شدند باعث پاره شدن و زخمی شدن کارتن می شد اما در حال حاضر با نبشی پلاستیکی گچبری شاهد چنین اتفاقی نخواهیم بود فرآیند به این صورت خواهد بود که این قطعه بین کارتن و تسمه قرار گرفته و از صدمه خوردن و پارکی بسته بندی محصول جلوگیری می نماید حتی اگر قصد محکم تر کردن کارتن را داشته باشید فشار بیشتری را تحمل نموده و هیچ آسیبی را متوجه نخواهد کرد. این روزها یکی از عناصر مهم و اساسی، در نمای ساختمان است نبشی پلاستیکی به طور قابل توجهی در نما و جلوه ظاهری ساختمان نقش بی بدیلی را ایفا می نماید از این رو معماران و طراحان معتقدند استفاده از آنها بافت و اصالتی مدرن را برای چهره شهر فراهم می کند.

فروش نبشی پلاستیکی با کیفیت در مراکز خرید و فروش ابزار آلات ساختمانی

ضربه های ستون یا به عبارتی نبشی پلاستیکی ستون پارکینگ در ابتدا برای حفاظت از فضای پارکینگ ها در مراکز پر تردد تجاری، هتل ها، بیمارستان ها و محیط های صنعتی استفاده می شدند اما در حال حاضر به عنوان یکی از تجهیزات ضروری در تمامی پارکینگ های شهری نصب می شوند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز