خبرگزاری کار ایران

پارچه مبلی چرم مصنوعی را از کجا تهیه کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۷۶۷

یکی از پر مصرف ترین انواع پارچه در ایران، پارچه مبلی است که می توان قیمت های ارزان آن را در بازار بزرگ تهران پیدا کنید.

با توجه به رسوم ما در ایران که در انتهای سال اصطلاحا خانه تکانی می کنیم و تغییرات عمده ای به ظاهر خانه خود می دهیم، خرید پارچه های مبلی نیز یکی ازین کارها است که برای جدید شدن ظاهر خانه انجام می دهیم.

یکی از بازار های مناسب برای خرید پارچه مبلی، بازار بزرگ تهران است زیرا از تنوع طرح و رنگ بالایی برخوردار است  که می تواند هر نوع سلیقه را پوشش دهد. همچنین برای یافت کیفیت بالای پارچه رو مبلی می توانید به بازار مبل ایران و یا یافت آباد سر بزنید تا تنوع محصولات را همراه با کیفیت آن را ببینید.

قابلیت خرید آنلاین یک مزیت بزرگ برای محصولات محسوب می شود و این روزها بیشتر حجم خرید و فروش بازار به صورت اینترنتی اتفاق می افتد و به این طریق خریداران به راحتی محصول خود را درب منزل تحویل می گیرند و با صرفه جویی در هزینه ها و وقت با سرعت بیشتری به مایحتاج خود دسترسی دارند. در سایت آراد برندینگ قابلیت خرید آنلاین محصولات به صورت عمده برای شما عزیزان فراهم شده است برای استفاده از این امکان می توانید از طریق سایت  با کارشناسان مربوطه ارتباط گرفته و برای خرید از راهنمایی این افراد بهره ببرید. مام محصولات به طور مستقیم از درب کارخانه برای شما ارسال می شود و به همین علت قیمت تمام شده آن بسیار مقرون به صرفه بوده و در عین حال از کیفیت استاندارد برخوردار هستند برای خرید محصولات از طریق پل ارتباطی موجود در سایت اقدام نمایید.

 

چرم مصنوعی مبلی

برای مبلمان اداری ایران یکی از بهترین انتخاب ها مبلی با چرم مصنوعی است که می تواند جلوه ای لوکس به محیط کاری شما ببخشد. یک از نکات منفی پارچه های چرم مصنوعی تنفس پذیر پایین این محصول است که در نشتن های طولانی باعث تعرق شده و مانع گردش جریان هوا در مبل می شود.

پارچه هایی که در تولید این محصول استفاده می شوند می توانند در طرح های چرم یا به شکل چرم مصنوعی ساخته شوند قیمت پارچه های مبلمان اداری به موارد مختلفی اعم از کیفیت و طرح و جنس محصول بستگی دارد. چرم های مصنوعی می توانند بسیار باکیفیت تر از مدل های طبیعی مورد استفاده قرار بگیرند و از ماندگاری بالاتری برخوردار باشند و از مقاومت بالاتری برای خراشیدگی ای پوسته پوسته شدن داشته باشند. در ساخت این محصولات از موادی استفاده می شود که می توانندطول عمر این محصولات را تضمین کنند.

پارچه مبلی چرم مصنوعی را از کجا تهیه کنیم؟

برای نگهداری و محافظت از مبل راحتی بنفش با چرم طبیعی باید نکاتی را رعایت کنید که سطح این محصول دچار پارگی یا زدگی نشود در مقابل پارچه مبلی چرم مصنوعی به چنین مراقبتی احتیاج ندارند. استفاده از چرم طبیعی به خاطر جنبه ی لوکس و منحصر به فرد آن مورد علاقه ی محیط های تجاری است و در این دفاتر و شرکت ها مبل هایی با روکش چرم طبیعی خواهید دید که بوی بسیار خوبی داشته و راحت ترین نشیمن را برای برگزاری جلسات دارند. این محصولات قابلیت تنفس داشته و در استفاده ی طولانی مدت باعث تعریق نخواهند شد.

 

پارچه مبلی بازار بزرگ تهران

شما می توانید در غرب تهران پارچه های مبلی متنوعی پیدا کنید که ما در این بخش به معرفی مختصری چند نوع ازین پارچه ها می پردازیم. پارچه مبلی مازراتی: این پارچه را می توان در رده پارچه های لوکس قرار داد، بافت پارچه تقریبا مشابه با مخمل است اما بسیار صاف تر هستند که در سطح خود دانه های ریزی دارند ولی متاسفانه دوچار

ساییدگی می شوند و رطوبت را جذب می کنند. پارچه مبلی نخی: که یکی از زیباترین و متنوع ترین پارچه ها است، به راحتی قابل شستشو هستند و در برابر سایش مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. پارچه رو مبلی نانو: جدیدترین عضو این خانواده است که کیفیت بسیار بالایی دارد ضد آب است و ضد لک، بافت نرمی دارد و به راحتی خراب نمی شود.

پارچه مبلی چرم مصنوعی را از کجا تهیه کنیم؟

برای داشتن یک خرید مناسب و مقرون به صرفه می توانید از پارچه مبلی بازار بزرگ تهران دیدن نمایید. در این بازار شما می توانید پارچه های از جنس و کیفیت های مختلفی را ببینید که شامل الیاف طبیعی و دیگری با الیاف مصنوعی تولید می شوند. این پارچه ها متناسب با هر نوع بودجه ای تولید می شوند تا مشتری بتواند پارچه مورد نظر خود را به بهترین قیمت تهیه کند. نکته ای که باعث شده است قیمت ها در این بازار مناسب باشد این است که مغازه دارها پارچه ها را مستقیما از تولید کنندگان تهیه می کنند تا بتوانند با قیمت مناسب به شما ارائه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز